Skip to main content
Beantwoord

Smart TV app Samsung werkt plotseling niet meer

• December 4, 2019
  • 5 reacties
  • 635 keer bekeken

Frehuja
Helper

Sinds gisteravond werkt de KPN Interactivee App plotseling niet meer. Mijn gloednieuwe Samsung TV type QE55Q80R doet het tot dan prima met deze KPN app. Sinds gisteren dus niet meer en komt de mededeling:

“Deze webpagina is niet beschikbaar. Kan de pagina niet laden. https://smarttv.interactievetv.nl is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of naar een nieuwe URL verplaatst.”

Ik heb de app verwijderd en opnieuw geladen, maar dezelfde mededeling verschijnt.

Alle andere apps zoals Netflix, YouTube, AppleTV etc. werken wel.

Graag uw advies wat te doen.

Beste antwoord door Frehuja

Vanavond kon ik de oude app herinstalleren via de Samsung. Daarna was het probleem gelukkig opgelost.

Dus de app doet het weer!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Frehuja
Helper
  • Auteur
  • December 4, 2019

Ik zie dat ik nu zelfs de app helemaal niet meer kan downloaden! Hij wordt wel in de lijst van beschikbare apps getoond, downloaden resulteert in dezelfde meedeling.

Zojuits mijn Experia V10 router gereset, maar dat hielp (uiteraard) niet...

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 4, 2019

Euhm... tja, de decoder aansluiten zeker? 

Frehuja
Helper
  • Auteur
  • December 4, 2019

Extra informatie: mijn TV is bedraad met de router.

Gelukkig heb ik een extra HDMI kabel getrokken, dus kan ik mijn KPN decoder weer uit de kast halen.

Jammer, dat was nou net niet de bedoeling!

Oplossing mogelijk?

Frehuja
Helper
  • Auteur
  • Antwoord
  • December 4, 2019

Vanavond kon ik de oude app herinstalleren via de Samsung. Daarna was het probleem gelukkig opgelost.

Dus de app doet het weer!

OpaBert70
Deelnemer
  • Deelnemer
  • January 28, 2020

De app doet het niet meer en is ook niet meer te installeren ,ik zit dus zonder