Skip to main content

Hier heb ik hetzelfde probleem. Ik wil gewoon de iTV app op de Samsung kunnen gebruiken. Vimeo, YouTube, Netflix etc geen enkel probleem. I-tv en dan voor opgenomen tv of terugkijken heeft het probleem dat de app na een half uur stopt en opnieuw opstart. Mega irritant want je kan veel programma’s niet meer vooruit spoelen. Gevolg is dat ik de app en kpn bijna niet meer gebruik, niets meer terug kijk vanaf het begin en door dat getob overweeg de tv van kpn op te zeggen. Als ik weer met zo’n extern kastje moet werken, zit ik weer met kabels, extra remote en gedoe. 

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hi en van harte welkom op ons forum @McWout. Om je goed te kunnen helpen en het forum overzichtelijk te houden, hebben we een eigen topic van jouw reactie gemaakt. 

Ik lees dat je de Smart TV app gebruikt op jouw Samsung TV, maar dat het niet goed werkt. Dat is niet fijn, goed dat je aan de bel trekt. Ik ben naar een aantal dingen benieuwd:

  • Gaat het puur om problemen bij terugkijken en opnames?
  • Ik lees dat de app stopt en opnieuw opstart, wat gebeurt er dan precies en krijg je een foutmelding te zien?
  • Hoe gaat het met andere functies zoals live tv kijken?
  • Heb je de app al verwijderd en opnieuw op jouw tv geïnstalleerd? 

Extra afstandsbediening? Ik gebruik de Samsung afstandsbediening in combinatie met het kastje ArrisVIP2952. En die extra kabels achter de tv ga ik het niet eens over hebben. 

Met streams van 7,3 Mbps geeft het kastje sowieso een mooier beeld. Glasvezel zelfs 12,5 mbps. De app is 'maar' 5 Mbps. Dat verschil zie je echt. Al op een 26 inch, laat staan groter.