Skip to main content

Ik kijk sinds 2 weken kpn itv via de app op mijn samsung tv.

In 1 week tijd is het nu al de 3e x dat de webpagina niet beschikbaar is. Alle stappen iedere x doorlopen, maar blijft niet beschikbaar. Andere apps als Netflix doen het wel.

Is dit een bekend probleem? Wat kan ik doen o. Dit te verhelpen. Laatste x duurde het de hele avond, volgende dag pas weer beschikbaar.

Ik hoor het graag!

Hi @ABak , welkom hier. Dit is inderdaad een bekend, en lastig probleem. Het lijkt een issue te zijn bij de hosting dacht ik. Heb je het de laatste dagen ook nog ervaren?

Kun je mij aangeven op welke specifieke dagen en tijden deze foutmelding te zien was/is? Als je die van een tijdje terug niet exact weet (wat best logisch is natuurlijk), zou je het dan willen noteren de komende dagen?

Kun je ook je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Laatste 2 dagen niet meer. Ik zal het bijhouden. Dank voor je antwoord


Laatste 2 dagen niet meer. Ik zal het bijhouden. Dank voor je antwoord

Oké top. Als je het toch weer tegenkomt, laat het hier dan vooral weten!


De afgelopen weken goed gegaan. Zet nu tv aan, itv geeft melding dat webpagina niet beschikbaar is.

 


En vanavond nog steeds geen itv!


Hoi @ABak, ik neem het even over van mijn collega.
Sorry voor mijn late reactie! Ik heb een aantal vragen:

  • Ervaar je deze problemen nog steeds?
  • Kun je ook eens een foto van deze melding maken?
  • Kun je toelichten hoe deze TV zit verbonden met je experiabox?
  • Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Gisteravond en vanavond weer geen iTV. Overdag weet ik niet, niet geprobeerd. Ik krijg deze melding, zie foto. Al tv opnieuw ingesteld, modem 2x herstart. Netflix doet het wel.

 


Bedankt voor je toelichting @ABak, heb je heel toevallig een vrij nieuwe Samsung TV? (2020 model) hiermee hebben we namelijk momenteel wat problemen, deze zijn bij Samsung bekend en zullen met een update vanuit hun kant opgelost moeten worden!


Inderdaad een nieuwe Samsung TV, in het voorjaar aangeschaft.

Ik zal de updates in de gaten houden. Is er tot zover geen andere oplossing?


Is er tot zover geen andere oplossing?

Twee zelfs:

1: De decoder gebruiken. Die kan je ook bedienen met de Samsung afst.bed. mits de ontvanger in het zicht van de TV of de TV-bar staat. Deze eerste oplossing is natuurlijk altijd het beste. Dan heb je geen ontbrekende zenders (bv de Duitse) en ook radiozenders.

2: Met een Chromecast streamen naar de TV.


Hallo 

Ik heb exact hetzelfde probleem,  zelfde error, als ik NPO plus wil opstarten. 

 

Gr Monique de 


Ik heb trouwens de app opnieuw geïnstalleerd en dan werkt het wel weer 


Zodra ik de uitzet en daarna weer aanzetten doet de NPO app het weer niet en gaat het beeld op zwart 


Zodra ik de uitzet en daarna weer aanzetten doet de NPO app het weer niet en gaat het beeld op zwart 

KPN heeft weinig van doen met de NPO app, je kunt dan beter die vraag aan de NPO zelf stellen.


Ok maar het gaat toch om een app op de Samsung tv? 


Ok maar het gaat toch om een app op de Samsung tv? 

Contact opnemen met Samsung is ook goed, maar KPN heeft niets te maken met de NPO app op Samsung televisies. KPN zal je daarmee dus ook niet kunnen helpen.


Ok ik begrijp het dank u