Skip to main content

Ik heb op een nieuwe Samsung tv hetzelfde. Vast bedraad dus Netflix en YouTube doen het top. KPN iTV doet het soms niet als ik de tv aanzet, start niet op. Opnieuw installeren etc helpt niet direct, soms doet hij het een dag later weer wel 🤔
 

Hoe kan ik dit oplossen zodat ik altijd kpn iTV heb? 

*Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt.

Hi @PJO76! Welkom hier en bedankt voor je bericht. Excuses dat het wat lang heeft geduurd voordat wij reageren. Het is hier momenteel erg druk. 
Hmm.. irritant dat de App niet altijd doet als je de tv opstart. Waar loop je precies tegenaan? Krijg je een foutmelding in beeld of blijft ‘ie maar zoeken/draaien en gebeurd er eigenlijk niets? 
Hoe krijg je in zo'n geval de app weer aan de praat? Ik zou je allereerst willen adviseren om de App eens te verwijderen en opnieuw te installeren. 
Ik ben benieuwd naar de uitkomst:blush:


Tja, uiteraard verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar ook dan geen succes. Gek genoeg volgende dag of eens twee dagen later wel weer een werkende app. Bij klik op app geeft de tv aan te gaan openen maar dan wordt het scherm zwart ipv groen kpn opstartscherm. 
 

Strange dus, maar geen gouden tip dus? 


Hi @PJO76, Goed om te horen. Jammer natuurlijk dat het niet heeft gewerkt. 
Een poosje terug hebben wij een gelijke vraag ontvangen op het Forum. Ik vermoed dat er momenteel dus geen gouden tip bekend is. 
Ik ga de betreffende afdeling vragen of hier inmiddels een oplossing voor is/gaat komen. 

Je hoort dus nog van me!


Excuses! Het duurt iets langer dan gepland. De betreffende collega die ik probeerde te bereiken heeft momenteel verlof:sweat_smile: . Ik probeer het nu via een andere weg. Ik ben nog voor je bezig. :thumbsup:


Hallo,

Ben eigenlijk benieuwd hoe dit probleem afgelopen / opgelost is.

Heb namelijk hetzelfde probleem met mijn LG tv.

Kpn app start niet op na opnieuw  aanzetten tv en kpn app te selecteren, krijg dan een zwart beeld.


Hi @Tvbuis, de topicstarter heeft niet meer gereageerd. Vandaar dat de reactie is uitgebleven.

Reactie dat de app niet opstart (eerder verwezen topic): “…. Dat ging erover dat de app niet automatisch opstart als je de tv aanzet en dat je het handmatig moet doen. We hebben dit toen bij Samsung nagevraagd en het bleek dat sommige (goedkopere) modellen dit niet ondersteunen. Hier konden we dus helaas niks aan doen.”

Dit topic: “Het probleem in dit topic is dat de app uberhaupt niet opstart. Ik denk dat we deze al eerder hebben gezien, maar dan hebben we nog wat meer info nodig 😊  Wat voor type TV heeft de klant (merk + modelnummer, dat staat meestal op de achterkant) en is de app up to date?”

Er is dus geen oplossing gevonden, want er zijn geen gegevens bekend. Aangezien jij hetzelfde probleem hebt, kunnen we uiteraard opnieuw uitzoeken hoe dit kan. 
Is de app up-to-date? Al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Werkte de app in het verleden wel goed, of heeft de app nooit goed gewerkt? Welk model LG tv heb je?