Skip to main content

De tv/ app geeft steeds aan kan.pagina niet laden. Http//smarttv.kpn.com/v/fastfive/build/samsung-tizen-default/index.htlm?ftc=2.7.22 is mogenlijk tijdelijk uitgeschakeld of naar een andere URL verplaatst. Vervolgens blijft die dat dagen doen en dan ineens doet die het weer. Wat te doen. ik heb een samsung smart tv type Serif.Tv heeft alle updates gehad. Nu versie1374

Welkom op ons forum, @Abia. Balen dat de KPN Smart TV app niet altijd even goed werkt op jouw televisie. Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd? Dit wil vaak helpen.


Ja zeker al meerdere keren er op nieuw op gezet en na paar keer doet die het weer niet.

 

Niet echt handig zeg maar. Maar dank je wel voor je antwoord


Dat is wel bijzonder. Mogelijk is jouw televisie dan toch niet helemaal up-to-date. Je kunt dit controleren door via Instellingen>Ondersteuning> Software-update>Nu bijwerken. Met de meeste recente update zou de app weer goed moeten werken.


Hallo Denise, helaas is de tv up to date. Tenminste er staat geen update klaar. Tv is overigens nog geen jaar oud. Ik heb echt geen idee hoe ik het moet verhelpen, app doet het nu al 4 dagen niet. De andere apps zoals netflix, YouTube en npo plus doen het wel gewoon.

Hoop op een oplossing.

Alvast bedankt grt Aart

 

 


Ik ben bang dat ik dan niet direct een oplossing heb. Ik wil hier graag een ticket voor aanmaken. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?


Hoi Denise 

 

Ik heb de gevraagde gegevens ingevuld. Dank je wel dat je naar een oplossing zoekt.

 

Fijne dag grt Aart


Allereerst kan het helpen om de Smart TV app opnieuw te installeren. Helpt dit niet, dan kan het zijn dat jouw televisie mogelijk niet up-to-date is. Je kunt dit controleren door via Instellingen>Ondersteuning> Software-update>Nu bijwerken. Met de meeste recente update zou de app weer goed moeten werken.

Bedankt! Ik heb nog een aantal vragen voor je.

  • Ik ga ervan uit, maar moet het even checken: Je bent wel verbonden met het KPN netwerk als je wilt kijken via de Smart TV app?
  • Wanneer krijg je deze melding precies te zien? Direct na het inloggen of pas later wanneer je iets wilt kijken?
  • Helpt het om de app volledig af te sluiten en opnieuw op te starten? Hieronder instructies voor hoe je dat kunt doen.

 

Volledig afsluiten van apps op jouw Samsung televisie.

  • Heb je de afstandsbediening met microfoon? Volg dan deze stappen: Houdt de ‘Terug’ knop voor 3 tot 6 seconden vast. Je zult de app op uw televisie zien afsluiten. Vervolgens kun je de app weer starten om te zien of de problemen zijn opgelost.
  • Als je de afstandsbediening zonder microfoon hebt, dan kan je de KPN Smart TV app afsluiten middels de ‘EXIT’ knop (zie de rode pijl). Vervolgens kun je de app weer openen om te zien of de problemen zijn opgelost.

 

Ik zie de antwoorden op de vragen tegemoet!Â