Skip to main content

Wij hebben het zelfde probleem, het begon na een kpn update.

Het eerste probleem is dat bij een lopend programma van het begin kijken het beeld hapert, hoe langer je kijkt hoe meer de haperingen.

nu wordt het probleem groter, bij het live kijken verbreekt de verbinding bij het starten van een reclame.

het is dan ook niet meer mogelijk het programma te starten, ook niet na het verwijderen en opnieuw laden van de kpn app.

het zijn niet alle zenders, npo 1 en npo 2 werken niet meer rtl 4 werkt wel?….

ik heb al met kpn contact gehad maar dit had na plm 2 uur niet de gewenste oplossing anders dan een monteur te sturen?

mijn andere, oude tv werkt wel.

mijn nieuwe tv is een LG OLED65C9PLA

 

GRAAG HULP 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi @Cees paalvast! Welkom op het forum. Zou je kunnen aangeven of je zowel de televisie zelf een update hebt gegeven als de KPN tv app? Verder zou ik je willen vragen of de app na het opnieuw installeren wel goed werkt. Als dit zo is zou je dan na het gebruik van de app eens kunnen proberen om deze handmatig te sluiten? Dit doe je door op de home toets te drukken. Als je dan naar boven navigeert moet je links de optie krijgen een roze kruis aan selecteren en bevestigen. Hiermee sluit je de app handmatig. Zou je kunnen aangeven of de app wel goed werkt als je na het op deze manier afsluiten deze weer gebruikt?


Hallo Bram, ik heb inderdaad de tv gechecked, er is  geen open staande update meer. Ik heb handmatig de app afgesloten en opnieuw de app gedownload en opgestart, het probleem waar het mee begon, het van het begin een lopende programma kijken was ong 20 min weg, daar na in een oplopende frequentie haperingen. Mijns inziens loopt er ergens een buffer vol die niet goed geleegd wordt.

ook heb ik alles, tv en glasvezel aansluiting stroom loos gemaakt en na ong 10 min weer onder spanning, alles startte weer op ook het probleem .

 


Glasvezel en een mooie oled tv en dan tv kijken via de app?? Zonde! Hou er rekening mee dat de kwaliteit minder is en zover ik weet zijn er geen hd glaszenders.


@Cees paalvast excuus dat het wat langer heeft geduurd. Als het probleem met opnieuw installeren van de app en handmatig sluiten niet is opgelost zou ik je willen vragen je profiel in te vullen en hier te laten weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan ga ik aansturing voor je doen zodat ze achter de schermen kunnen kijken of we de reden kunnen vinden en het voor je op kunnen lossen.Â