Skip to main content

smart tv geen verbinding met internet wel met wifi.

we hebben een nieuwe tv gekocht 

We hebben deze aangesloten op de WiFi en heeft ook verbinding alleen geen internet 

 

graag een reactie

Dag @Wietse77 , welkom op 't forum!

 

Meestal heeft een smarttv ook een aansluiting voor een LAN-kabel. Wil je eens proberen of het via zo'n kabel - direct aangesloten op de ExperiaBox - wel lukt?


Beste Henk,

bedankt voor jou reactie.

LAN-kabel heb ik geprobeerd alleen geeft de tv aan dat hij geen verbinding g kan maken met het internet.

als ik bij de internetverbinding kijk van de tv dan zie ik een plaatje met de tv, router en internet.

tv en de router zijn groen en vanaf de router naar het internet is grijs, dus wel verbinding met router maar daarna is er geen verbinding 

dit probleem is dus  met LAN en WiFi.

verder heb ik overal WiFi en bekabeld internet

 

graag een reactie


Welkom hier, @Wietse77! Leuk dat je je vraag bij ons stelt. Ik denk graag met je mee. Welk merk en type smart tv heb je en welk type modem gebruik je? 
Als je een hotspot maakt van je telefoon en de tv daar (tijdelijk om te testen) mee verbindt. Lukt het dan wel om online te gaan? Ik ben benieuwd of we de oplossing in het modem moeten zoeken of in de tv.:nerd:


We hebben niets meer van je gehoord, dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders horen we het graag!


Reageer