Skip to main content

Goedemiddag, 

mijn dochter heeft een Hitachi smart TV.
Is het op de een of andere manier mogelijk voor haar om hier de gewone zenders op te ontvangen? 
Ze kan nu alleen netflix, you tube ect. kijken. 

 

Voor mijn andere dochters ben ik opzoek naar een smart tv (ongev. 24 inch) die ook de kpn ondersteunt. Heb al op diverse site's gekeken, maar kan nergens bij de specificaties vinden of ze ook de kpn app ondersteunen. Hoe kom ik hier achter?

 

Heb jullie tips welke types de app ondersteunen. 

 

Thanx. 

 

 

Alleen Samsung smart TV's met bouwjaar vanaf 2017 hebben een iTV app voor KPN.

Er wordt gewerkt aan een app voor LG smart TV's en naar Android smart TV's kan je met de iTV app vanaf een telefoon, tablet of computer casten.

Bij ander televisies zal je een Chromecast moeten gebruiken.

Zie ook dit topic.


Hi @Pontje, welkom op het forum!

@wjb heeft een heel erg volledig antwoord gegeven op je vraag zie ik :slight_smile: Kleine kanttekening hierbij is dat de app sinds kort óók beschikbaar is bij LG tv's met bouwjaar 2017 of nieuwer, dit hebben we al voor elkaar. 

Naast de optie voor een Chromecast of een app voor op de tv, kun je ook overwegen om extra tv-ontvangers bij je abonnement te nemen, voor €5,- per ontvanger per maand. Op termijn is dat duurder dan het aanschaffen van een Chromecast, maar je hebt dan wél alle opties die bij interactieve tv horen :wink:


Ik heb niets meer van je vernomen en hoop dat dit inhoudt dat je met onze uitleg een goede keuze hebt kunnen maken! Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag :slight_smile:


Hallo mensen van de kpn. 

 

Ik heb ook een hitachi tv, ik vind het een beetje raar dat de tv apps van Ziggo kanaal digitaal  en meer gewoon beschikbaar zijn op elke televisie en voor jullie app je perse een lekker dure samsung of lg smart tv moet kopen. In mijn ogen moet het niet zo moeilijk zijn, ze draaien to h allemaal op Android? Daarnaast waarom lukt het jullie concurrenten wel en jullie niet?