Skip to main content

Heb tv van budget alles in 1 en ook internet en kan sinds vandaag niet meer de app gebruiken op de smart tv app. Hij zegt u heeft geen rechten, u moet een vaste kpn verbinding hebben. Hebben jullie een update gedaan? 

Ja. Je kunt de app alleen gebruiken als je een KPN verbinding hebt. Een echte KPN verbinding. 


Ja. Je kunt de app alleen gebruiken als je een KPN verbinding hebt. Een echte KPN verbinding. 

Er is dus een update geweest, want gebruik het al heel lang zonder KPN abbo.


Voor dit soort vragen moet je niet bij de provider KPN zijn. maar bij je eigen provider (Budget). Ze leveren weliswaar over het netwerk van KPNNetwerkNL, maar dat staat los van de provider KPN.


Zelf heb ik wel een ontvanger alleen niet aangesloten sinds nieuwe tv sinds maart. Maar altijd via de app gekeken en sinds 3 dagen niet meer. Heb gewoon Wi-Fi Spotify,  Netflix enz. Dus dat het met een kabel moet lijkt me sterk want altijd gelukt zonder en trouwens dat is ook de slogan : Geen kabels enz meer gebruik de app( moet tv natuurlijk wel geschikt zijn).

 

Zodra ik hulp heb om tv van de muur te halen( om Hdmi aan te sluiten)sluit ik de ontvanger maar weer aan.

 

Maar het blijft vreemd dat het altijd gewerkt heeft buiten één dag een keer eerder niet.