Skip to main content

Ik heb al maanden dat kpn itv niet goed werkt. Ik kijk dit via de app op de smart tv. Erg vaak krijg ik de melding dat het programma niet geladen kan worden en dat ik het later moet proberen.

Ik moet dan de app verwijderen opnieuw downloaden en dan werkt het weer. Er zijn echter weken bij dat dit iedere dag moet gebeuren

Sinds vandaag is het nog erger, maakt niet uit wat ik probeer ik blijf de melding houden dat het programma niet geladen kan worden.

Daar komt bij dat KPN TV+ op de telefoon sinds vandaag ook niet meer werkt op de wifi.

Alles werkt thuis goed op de wifi, ik kan alles openen, hetzelfde op de TV, alles werkt behalve alles wat met KPN TV te maken heeft.

Ik ben het onderhand helemaal zat.

Als dit niet heel snel verbeterd dan ga ik overstappen.

Gebruik je wel een KPN-decoder om standaard tv te kijken, in de huiskamer bijvoorbeeld @AvD1970 

Welk merk en type heb je in bruikleen en is deze rechtstreeks bekabeld op de modem aangesloten of anderszins.

Het heeft wel niets met de apps, te maken, maar dan kijk je wel via de beste kwaliteit tv.

Een app is altijd leuk voor een 2e tv ergens in huis, maar niet bedoeld voor permanent kijken.

Hoi @AvD1970!

Er gaat een nieuwe app komen voor de smart tv en je kunt alles hierover teruglezen in dit topic. Je kunt je ook aanmelden om deze te testen en hopelijk is dat wat voor jou :) 

Reageer