Hoi ​@hvolkers! Lastig dat je problemen ervaart met de KPN Smart iTV app op je Samsung televisie. Ik weet niet zo goed waar deze problemen vandaan komen en ook niet direct hoe je ze kunt oplossen, maar ik wil wel graag met je meedenken. Heb je Android TV of Tizen OS op je tv staan? Ik lees ook dat een andere klant op zijn Samsung tv een onderhoudsprogramma kon draaien en daarmee problemen met de iTV app kon oplossen. Is dat nog een idee voor jou?Â
Wat ik wel weet is dat we bezig zijn met een nieuwe KPN TV+ Smart TV app en die komt binnenkort beschikbaar. We zijn 'm nu druk aan het testen om 'm gebruiksklaar te maken voor de rest van de klanten.Â
Beste ArjanÂ
Â
Is het mogelijk om mee te doen met de software testen?
Â
Mijn Samsung werkt niet met de jou benoemde OSen
Met vriendelijke groetÂ
Â
Henri
Â
Ps ex KPN Security medewerker, nu met pensioenÂ
Hoi ex-collega Henri ;) Ik heb nog even gegoogeld en Samsung maakt alleen maar gebruik van Tizen OS als besturingssysteem, dus dat zit wel goed bij jouw tv! Je kunt je nog aanmelden voor het testen van de nieuwe Tizen OS app via de aanmeldknop in dit topic. Wanneer de testperiode begint kan ik nog niet aangeven en er is geen garantie dat je ook geselecteerd wordt, dus dat is nog even spannend.Â
Â