Skip to main content

KPN app op smart tv in Spanje werkt niet - melding "smart tv moet verbonden zijn met vaste KPN Internetverbinding" is er een oplossing?

 

Dat is natuurlijk niet mogelijk. Is er een (andere) oplossing mogelijk . Nu moet alles via telefoon en dan streamen, best omslachtig en kwaliteit niet altijd top

De app op de smart tv kan/mag alleen thuis gebruikt worden. Dat is bij Ziggo ook zo. Dat is bewust door providers zo gemaakt. 


@Leonard J  NL ziet is m.i.de oplossing


Hallo @Leonard J ,

Wil je niet streamen (eigenlijk casten)? 
Dan kun je een schotel plaatsen? En dan een abonnement nemen bij Canal Digitaal: 

https://www.canaldigitaal.nl


De smart-tv app werkt al niet meer als je 'm met jouw gegevens bij je buren met kpn verbindt. Hij is bedoeld en vrij gegeven voor een tweede en/of derde televisie thuis.

Casten is buiten de deur de enige optie. 

NLziet een andere. Maar volgens mij kun je daar alleen een abonnement op activeren vanaf een Nederlands IP. 


……..

NLziet een andere. Maar volgens mij kun je daar alleen een abonnement op activeren vanaf een Nederlands IP. 

Nee hoor, althans bijna 2 jaar geleden niet.

Ik heb toen in Spanje op een Smart TV welke via UTP was aangesloten op een router van een Spaanse provider NLziet via mijn account geactiveerd en naar de Nederlandse TV kanalen gekeken.

Als je dit tenminste bedoeld.


Bedankt voor de reacties. Jammer dat dit niet anders kan, de kwaliteit van de chromecast is niet constant (afwisselend scherp en niet scherp beeld...)

 

Leonard 


Hallo @Leonard J, zoals de community al aangeeft werkt de app voor Smart tv niet zodra je buitenshuis bent. Eventuele oplossingen worden ook al gegeven zie ik. 

 

@Leonard J  NL ziet is m.i.de oplossing

Hallo @Leonard J ,

Wil je niet streamen (eigenlijk casten)? 
Dan kun je een schotel plaatsen? En dan een abonnement nemen bij Canal Digitaal: 

https://www.canaldigitaal.nl

De smart-tv app werkt al niet meer als je 'm met jouw gegevens bij je buren met kpn verbindt. Hij is bedoeld en vrij gegeven voor een tweede en/of derde televisie thuis.

Casten is buiten de deur de enige optie. 

 

 


Reageer