Skip to main content
Beantwoord

Sneeuw beeld op nieuwe tv-ontvanger

  • May 9, 2020
  • 4 reacties
  • 144 keer bekeken

Zelf heb ik ook een 4k tv bij de witte 4k box is het maar 1x voorgekomen fijn sneeuw beeld en knipperend beeld na de hbmi opnieuw in te steken was het weg. Maar nu heb ik net de nieuwe arris 4k box ontvangen en begint het probleem weer maar krijg het in dit geval niet weg zelf al andere hdmi poort en kabel niks helpt

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Erwin van KPN

Ik zie dat je in een topic van mijn collega @Marcia_  zit. Zo te lezen heeft ze dit aangekaart bij de technische dienst. Ik hoop dat er iets gunstig uitrolt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @Remco11 . Dat lijkt me niet de bedoeling.

Heb je nu alléén maar sneeuw via die tuner? 


  • Auteur
  • Topper
  • May 14, 2020

Hoi @Remco11 . Dat lijkt me niet de bedoeling.

Heb je nu alléén maar sneeuw via die tuner? 

Nee na een paar keer de hdmi kabel er opnieuw in doen krijg ik op een gegeven moment weer beeld maar er is vandaag contact met me opgenomen en zou binnen 48 uur een update krijgen wat het probleem op zou lossen 


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 15, 2020

Ik zie dat je in een topic van mijn collega @Marcia_  zit. Zo te lezen heeft ze dit aangekaart bij de technische dienst. Ik hoop dat er iets gunstig uitrolt.


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.