Skip to main content

Sinds vrijdag in ene sneeuw in beeld. Meerdere foutcodes gehad en tv ontvanger en experiabox gereset. In tv ontvanger staan nu weer de kanalen en ik kan ook van kanaal wisselen, maar nog steeds sneeuw in beeld. Het Rode lampje hd is echter wel aan, wat anders nooit brandde. Alle kabels vervangen en aansluitingen bekeken, want het vakje in de tv zegt zwak of geen signaal controleer.... nog steeds sneeuw. Ook via de afstandsbediening een andere poort geprobeerd met knopje linksonder in afstandsbediening, maar die geeft alleen 0, 00, 000 of 12 art aan en nog steeds sneeuw. Ook servicetool kwaliteitstest internetverbinding geprobeerd, maar die hebben storing. Ook via 0800-0402 iemand geprobeerd te spreken, maar ik wordt, lekker makkelijk en goede service, met welke keuze je ook intoetst, naar de site gebonjourd.…

Help?!

Vrijwel zeker staat je tv op het verkeerde kanaal. Vaak moet de tv op HDMI 1 of 2 staan. Probeer met de afstand bediening van je tv het juiste kanaal te vinden.


Hoi joep.  Dat andere kanaal dat lukt dus juist niet. Niet via het juiste knoppie op de afstand bediening uit.


Je gebruikt waarschijnlijk het knopje om naar een ander kanaal te gaan. Dat is niet de goeie. Is er niet een knopje waar source bij staat? Of plaats even een foto van de afstand bediening. 


Hi @Pientjuh, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Zwak of geen signaal bij interactieve televisie is bijna altijd dat het verkeerde inputkanaal geselecteerd is. Kan je controleren op welke HDMI ingang de tv-ontvanger aangesloten is (en druk hem nog even goed aan), en naar dat kanaal gaan met het knopje rechts onder op je afstandsbediening. 

Kan je aangeven op welke manier je de tv-ontvanger hebt gereset. Volgens deze stappen online? En welke afstandsbediening heb je, en welk type tv-ontvanger?


Hoi joep en Susan 

Het probleem is verholpen hoor.  Iid het verkeerde kanaal  (wat ik zelf ook al dacht) maar ja.... met de witte afstand bediening lukte het niet.  Nooit meer aan de originele afstandbediening van de tv gedacht, want die ligt in een kast en gebruik je niet.  Deze was dus klem komen te zitten en heeft de tv op andere input gezet. Pfff zo makkelijk.... vergeet ik ook niet meer zeg maar. 

Bedankt voor jullie hulp en een fijne zondag!


@Pientjuh helemaal goed! Fijn dat het uiteindelijk wel simpel bleek te zijn, je moet alleen even weten hoe je het moet aanpakken :wink: Heb je in de toekomst nog vragen, dan weet je waar je moet zijn! En nog een hele fijne dag vandaag!


Reageer