Skip to main content
Beantwoord

Sneeuw links op het tv scherm

  • February 8, 2020
  • 5 reacties
  • 118 keer bekeken

maartenvd1995
Nieuwkomer

Beste iedereen. 
 

Sinds enkele dagen hebben wij met regelmaat sneeuw aan de linkerkant van de tv als we via kpn kastje kijken. 
 

Heb al uitgesloten dat het aan de tv ligt. Want het gebeurd op andere tv’s met andere kabels ook. 
 

Waar en hoe kan ik het meest eenvoudig het tv-kastje wisselen? 
 

 

Beste antwoord door PeterG

Al eens een nieuwe HDMI (1.4 high speed) kabel gebruikt? Of de huidige eens omgedraaid?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 8, 2020

Welk type ontvanger heb je?


  • February 8, 2020

Hallo @maartenvd1995 , houdt een minimale afstand van 30 tot 50 cm tussen de tv en de decoder aan, dit om interferentie te voorkomen.

 


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • February 8, 2020

Al eens een nieuwe HDMI (1.4 high speed) kabel gebruikt? Of de huidige eens omgedraaid?


Jasper van KPN
Moderator

Hoi @maartenvd1995, welkom bij ons op het forum. Die sneeuw ziet er aardig irritant uit inderdaad, dat het op meerdere tv's speelt sluit het toestel in ieder geval al uit. Dit heb je ook bij meerdere zenders en meerdere programma's begrijp ik? Ik heb het idee dat de balk aan de linkerkant bij de uitzending hoort, of komt dat er ook bij in beeld? 

Zo te zien zijn er al een aantal tips gegeven, heb je die al kunnen proberen en werd het daarmee beter?


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 11, 2020

Helaas reageer je hier niet meer om onze vragen te beantwoorden… maar:

Als de tv ontvanger nog een Motorola is dan kan je die via deze tool omruilen.