Skip to main content

Vandaag werden wij rond 22:00 verrast door het plotseling wegvallen van alle kpn diensten(internet en tv). Nadat ik het e.e.a. opnieuw had opgestart kreeg ik ruis (sneeuw )op mijn tv. Even het e.e.a. opgezocht, blijkt dat het probleem schijnbaar in de hdmi kabel zat.Deze omgewisselt, daarmee leek het probleem opgelost.Helaas bleek na het opstarten dat het e.e.a stond te knipperen (de beelden).Toch even terug naar de oude hdmi, alles weer prima.Nu lees ik dat dit probleem zich vaker voordoet bij 4k kastjes, ben ik nu toe aan een nieuw kastje?

Hi Dann, welkom op het forum. 

Op basis van wat ik hier lees verwacht ik niet dat je kastje defect is. Aan de kabel zelf kan dit niet liggen, een defecte HDMI kabel zal nooit sneeuw doorlaten, dat zou je eerder de melding te zien krijgen dat er geen apparaat is aangesloten. 

Uiteraard kan het zijn dat het kastje defect raakt, maar voor nu ga ik daar nog niet vanuit als alles naar behoren werkt na een reset. 

Laat het me vooral weten mocht dit nog een keer gebeuren, dan denk ik graag mee. :relaxed: