Skip to main content
Beantwoord

Sneeuwbeeld bij tv

  • May 21, 2019
  • 4 reacties
  • 462 keer bekeken

Tesz17
Nieuwkomer
Mijn oma heeft sinds vandaag alleen nog maar sneeuwbeeld als ze de tv aanzet. Dit gaat ook helemaal niet meer weg. HDMI kastje werkt wel krijg ook REC gewoon in beeld. Zappen lukt via het kastje gewoon alleen zie alleen maar sneeuw als beeld. Enige idee wat ik hier aan kan doen? Alle sterkers al nagelopen en er uit gedaan

hoor graag van u

groet

Tess

Beste antwoord door Dreetje

Ik denk dat de televisie op de verkeerde ingang staat. Dit kan je veranderen met de afstandsbediening van de televisie. Door op de knop ingang/source te drukken totdat je bij de ingang/HDMI bent gekomen. Als het goed is zal je oma dan weer beeld hebben.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • May 21, 2019
Ik denk dat de televisie op de verkeerde ingang staat. Dit kan je veranderen met de afstandsbediening van de televisie. Door op de knop ingang/source te drukken totdat je bij de ingang/HDMI bent gekomen. Als het goed is zal je oma dan weer beeld hebben.

wjb
Wijsgeer
  • May 21, 2019
Ik denk dat de televisie op de verkeerde ingang staat. Dit kan je veranderen met de afstandsbediening van de televisie. Door op de knop ingang/source te drukken totdat je bij de ingang/HDMI bent gekomen. Als het goed is zal je oma dan weer beeld hebben.
Dat kan ook met de knop ingang/source op de KPN afstandsbediening (linksonder).

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • May 22, 2019
Hi Tess, is het gelukt n.a.v. de tips van de heren hierboven? Kan bijna niet missen dat dat de oplossing is namelijk (of de HDMI-kabel moet defect zijn). Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • May 27, 2019
We hebben niets meer van je gehoord @Tesz17 dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!