Skip to main content

Beste alle 

ik heb het zelfde probleem als Henk

ik had eerst een Samsung q60R 2018

en 4K kastje van KPN 

 alles loopt via Denon versterker AVR 2500h 4K 

niks geen problemen.

Tot dat ik van de week een nieuwe Samsung q90T 2020 kocht aangesloten zoals het zat alleen internet HDMI in Arc poort 3 en stroom erop .

En wat denk je het zelfde probleem als Henk 

sneeuw in mijn beeld .

Als ik via smart tv Netflix kijk geen probleem .

Maar zodra ik via kpn kijk sneewbeeld.

en heb alles geprobeerd .

weet iemand hier een antwoordt op.

Mvg Richard

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@Rur Welkom hier op het Forum! Bedankt voor je vraag. Je hebt onze tv-ontvanger als ik het goed begrijp met een HDMI kabel aangesloten op de tv via de HDMI Arc poort? 
De HDMI Arc poort wordt eigenlijk altijd gebruikt voor het aansluiten van audio systemen zoals een surround-system of soundbar. Zou je onze ontvanger eens op een andere HDMI poort willen aansluiten?


Hi @Rur! Alweer enige tijd geleden. Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Beste Lisa

Het is opgelost  weten niet hoe maar het werkt weer 

alles veranderd kabel getest allemaal goed .

Toch nog storing als tv aan en uit ging.

Vandaar uit blijven zoeken nieuwe kabel gebruikt nog niks veranderd nog steeds sneeuw.

alles nog een keer 1 voor 1 getest en opnieuw in de HDMI porten gedaan en wat denk je alles werkt geen sneeuw beeld meer .

nou maar hopen dat het zo blijft .

tot nu toe werkt het .

gr Richard


@Rur Wat goed om te horen! Bedankt voor de uitleg. mocht het probleem wel weer voorkomen, dan kun je het hier altijd melden. We kijken immers graag met je mee. 


Reageer