Skip to main content

Jullie zijn wel snel met afsluiten maar als het betaalt is dan doen jullie er wel lang over om het weer aan t sluiten maar als het weer gebeurt stap ik over:rage:

 

Admin: reactie afgesplitst en eigen vraag voor je topic aangemaakt

Jullie zijn wel snel met afsluiten maar als het betaalt is dan doen jullie er wel lang over om het weer aan t sluiten maar als het weer gebeurt stap ik over:rage:

Als je op tijd betaalt wordt je niet afgesloten. Al zou je overstappen naar een andere provider dan zal je ook bij die provider op tijd moeten betalen, anders wordt je óók daar weer afgesloten.


Gewoon optijd betalen en als dat een keerniet lukt gewoon KPN contacten. 


Hallo @Judithjf, welkom bij ons op het forum. Je was afgesloten begrijp ik, is dat inmiddels al opgelost of nog niet? Als het niet zo is kijk ik natuurlijk graag met je mee, daarvoor kan je jouw postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, laatste 3 cijfers van de IBAN en (als het om een mobiel abonnement gaat) het bewuste 06-nummer toevoegen aan je forumprofiel. Als je dit bij de vakjes doet waar 'privé’ bij staat is het alleen voor jou en moderators zichtbaar. Ik hoor het graag van je als je dat gedaan hebt. 


Hoi @Judithjf, we hebben nog geen reactie van je gezien. Is je verbinding inmiddels weer hersteld of kunnen we nog iets voor je doen?