Hallo @Tapas, Voor jouw tv zijn onderstaande codes beschikbaar. Hopelijk zit er eentje tussen die werkt voor jouw tv. Er is helaas geen snelcode beschikbaar :(. 001 005 009 239 270 328 599 612
Hallo @Tapas, Voor jouw tv zijn onderstaande codes beschikbaar. Hopelijk zit er eentje tussen die werkt voor jouw tv. Er is helaas geen snelcode beschikbaar :(. 001 005 009 239 270 328 599 612
Hi @Tapas , goed om van te voren te weten of de tv kan worden gekoppeld aan de afstandsbediening van KPN. Toshiba staat helaas niet in de snelcode lijst:
Chris heeft de codes van Toshiba al voor je opgezocht. Succes met de nieuwe aankoop :)
Weet iemand de snelcode van de toshiba
Modelnummer 49ul2a63dg
Bladzijde 1 / 1
Hoi @Tapas, welkom op het KPN forum. Is het gelukt de afstandsbediening te koppelen met de codes die Chris je geeft? :)
Hoi Nadia
Ik wilde weten of er een code voor is omdat ik overweeg deze tv te kopen.
Ik wil namelijk geen 2 afstandsbedieningen gebruiken.
Hi @Tapas , goed om van te voren te weten of de tv kan worden gekoppeld aan de afstandsbediening van KPN. Toshiba staat helaas niet in de snelcode lijst:
Chris heeft de codes van Toshiba al voor je opgezocht. Succes met de nieuwe aankoop :)
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.