Skip to main content

7.7 wist u dat de volgende toetscombinaties u direct toegang bieden tot de kanalen youtube en netflix?

Witte AB,

     menu, rode bol = berichten

     menu, gele bol = youtube

     menu, blauwe bol = netflix.

NB wie weet er nog meer?

 

Hallo @kpn ddenotter,

Ik zie al een tijdje dat je overal je bericht start met 7.7. Ik ben benieuwd waarom? ;)


7.7 is de huidige versie van onze HMB2260 settop boxen. Waarop de groepering van opname-seizoenen nog zichtbaar is.

Wanneer strakjes 8.0 of daaromtrent ook bij mij aanwezig is zal ik deze informatie node missen.

Dus vooruitlopend op de achteruitgang in de volgende KPN STB uitrol; geef ik vast mijn geschiedenis weer als aanhef.


Hallo @kpn ddenotter,

Helder. De groepering blijft overigens gewoon bestaan, dus ik snap niet goed waarom dat in versie 8 niet zo is? Bij mij in versie 8 die ik sinds begin april draai (eerst pilotgroep, nu regulier) ervaar ik daar geen issues mee en blijven mijn opnames netjes gesorteerd in mapjes. 


7.7. De groepering van de GESLAAGDE opnames zou kunnen blijven bestaan. Dat deel heb ik nog gelezen/ervaren. In de huidige versie blijft de “geplande opname groepering” ook zichtbaar.

En blokkeert DEZE groep de herhaling van de falende groeps-opname. Volgens de beschrijving nieuwe versie zijn alleen groeperingen zichtbaar als en zolang er “opnames gepland in de gids” en opnames geslaagd zijn.

Dit houd in dat gedurende de 4 dagen dat mijn serie niet zichtbaar is in de gids ik dus geen opname gepland zie van deze groep/seizoen.

(vorige opname is vandaag -  volgende opname een week na vandaag - programmagegevens niet meer dan 2 dagen in de toekomst to.m. kan 26 74])


Reageer