Skip to main content

Ik wil een film verder kijken via terugkijken, als ik dan zeg maar halverwege ben en de volgende dag wil verderkijken moet ik dan eerst weer via gids de dag en film opzoeken om verder te kijken of is er een snellere manier?

Beste @Frans kuiper 

Helaas is er geen snellere manier, ik zou ook willen dat het sneller kon maar helaas! :disappointed_relieved:


Zou gewoon sneller mieten kunnen dit is zeer gebruiker onvriendelijk. Zodra je iets terugkijkt zou er ergen een optie moeten zijn om verder te kijken net als wanneer je iets opneemt. Maar ja het is zoals het is.


Bij series vind ik dat inderdaad hinderlijk. Noteer altijd welke aflevering ik gehad hebt.

Bij  Films, die tot 2 uur duren, heb ik geen behoefte die te onderbreken. Soms wel ff te pauzeren (voor drankje en drankje wegbrengen :wink: ) maar meer ook niet.


Bij films ik welmomdat wij die niet altijd afkijken en dan bijvoorbeeld 2 dagen later af willen kijken en dan zit je weer welke dag was het ook weer dat de film erop was. Ik doe het nu door op fone via de app de zoekfunctie te gebruiken en zo kom ik er ook achter welke dag film op tv was, maar kom op dit kan en moet veel makkelijker.


KPN moet het systeem maken zoals bij Netflix: (Verder kijken)

En aan die rode streepje kun je zien dat ik hem nog verder af moet kijken. 


“Verderkijken” zit wel in de app en website tv.kpn.com. Maar dat geldt niet voor gebruik van Terugkijken via de Gids wat @Frans kuiper doet. Dan is het idd handig even zender en datum te noteren. ( @Dennis Schreve )

 zo kom ik er ook achter welke dag film op tv was


Precies, dat is een goede optie en zoals het hoord.