Skip to main content
Beantwoord

software laden lukt niet

  • March 16, 2020
  • 4 reacties
  • 163 keer bekeken

John Hop
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Goedenavond,

sinds vanavond krijg ik op alle 2 mijn experiaboxen de foutmelding F301 na 20 % laden.

ik heb alle opties die te vinden zijn reeds geprobeerd. Is er een storing bij Kpn?

Beste antwoord door John Hop

Beste Bart, vlgs mij was t een Kpn storing. Ik kreeg daar een melding over later op de avond. Nu is alles weer hersteld, maar t we hebben gisterenavond de hele avond geen tv gehad.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 16, 2020

Ik vermoed dat je de foutmelding ziet op je tv-ontvangers? Ik kijk graag even mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


John Hop
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 16, 2020

Beste Bart ik heb zojuist mijn profiel aangepast met de door jou gevraagde gegevens 


John Hop
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • March 17, 2020

Beste Bart, vlgs mij was t een Kpn storing. Ik kreeg daar een melding over later op de avond. Nu is alles weer hersteld, maar t we hebben gisterenavond de hele avond geen tv gehad.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @John Hop. Wat vervelend dat je gisteravond geen tv kon kijken. Goed om te lezen dat dit nu niet meer het geval is. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!