Skip to main content

Sinds gisteravond kan mijn tv ontvanger geen software meer laden. Komt niet verder dan 20%. Alle stappen al een keer of 4 doorlopen maar systeem zit keivast. Ook de optie om dit met de menuknop van de afstandbediening handmatig te doen gaat niet. Na elke laadpoging verschijnt foutcode 301.

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Welke KPN tv ontvanger heeft u?

 

Zit er een DVS tussen?

Zo ja, dan is de kans groot dat dat de boosdoener is. 


Nee er zit geen DVS tussen.

Ik heb vanmiddag met KPN gebeld, van alles getest en geprobeerd. Conclusie tv-ontvanger stuk. Er wordt een andere opgestuurd.


Goedemorgen @VosBos en welkom hier op ons forum!

Heb je inmiddels een nieuwe tv ontvanger mogen ontvangen en is het probleem hiermee ook daadwerkelijk verholpen?


Hij moet inmiddels op een post.nl afhaalpunt liggen. Eerst moet ik nog een doos voor de oude ontvanger regelen en heb dan hopelijk vrijdag of zaterdag gelegenheid om het op te halen. Wordt vervolgd...


@VosBos 

Welke KPN tv ontvanger heb je? 


Hij moet inmiddels op een post.nl afhaalpunt liggen. Eerst moet ik nog een doos voor de oude ontvanger regelen en heb dan hopelijk vrijdag of zaterdag gelegenheid om het op te halen. Wordt vervolgd...

Is dit allemaal nog gelukt @VosBos?


Ja, gelukt. De nieuwe tv ontvanger begint bij het opstarten vrijwel meteen bij 70%. Opstarten doet deze ontvanger ook veel sneller. De oude begon bij 0 en bleef (al een hele poos) daarna op 20 hangen voordat hij doorging naar 70%. Achteraf bezien had ik denk ik eerder moeten bellen: blijkbaar was ik gewend geraakt aan dat lange opstartproces.


Ja, gelukt. De nieuwe tv ontvanger begint bij het opstarten vrijwel meteen bij 70%. Opstarten doet deze ontvanger ook veel sneller. De oude begon bij 0 en bleef (al een hele poos) daarna op 20 hangen voordat hij doorging naar 70%. Achteraf bezien had ik denk ik eerder moeten bellen: blijkbaar was ik gewend geraakt aan dat lange opstartproces.

Goed om te horen @VosBos en ook bedankt nog voor het laten weten!