Skip to main content

goedemiddag. van morgen nieuwe software gekregen voor ons Sony bravia 4k tv. nieuwe outlet. hij werkt perfect nu .ook met de nieuwe software KPN. 😀👍

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Werkte jouw Sony Bravia 4K dan voor die update nog niet perfect?

Welk type Sony Bravia 4K televisie heb je?

Welke nieuwe KPN software bedoel je?


Werkte jouw Sony Bravia 4K dan voor die update nog niet perfect?

Welk type Sony Bravia 4K televisie heb je?

Welke nieuwe KPN software bedoel je?

Hallo @cornelis48 , inderdaad, welke KPN software bedoel je, op de Sony of op de tv-decoder?

 


goedemiddag voor de nieuwe software werkte   de tv ook goed         nieuwe software tv Sony is v8.885-1000-2.6650-0000 dit van morgen de nieuwe software Sony 4ktv.tiepe is KD43XF7096.😀👍


Hallo @cornelis48 nu willen we nog graag weten welke KPN-software je waar op geïnstalleerd hebt?

 


Het loopt VIA decoder 2260 .díe software kwam van Sony zelf IK zet tv aan toen op beeld er staat nieuwe software klaar voor u tv .dus oké en als werk perfect 😀


Die software update liep niet via de 2260 hoor, die komt rechtstreeks van internet omdat je jouw Sony Bravia 4K televisie via wifi of met een netwerkkabel op het netwerk hebt aangesloten.


Goed avond wjb.je hebt helemaal gelijk kwam binnen VIA internet. niet VIA 2260 decoder. maar ik ben er wel op vooruit gegaan. Ik bedoel de tv heel mooi beeld en geluid. gisteren was het ook goed maar is verbeterd 😄👍fijne avond alle.


Reageer