Skip to main content

Beste KPN. Sinds jullie de nieuwe software in gebruik hebben genomen ondervinden wij al weken problemen met het geluid!! Itv kastje is al een vervangen maar het probleem is niet verholpen!! Wij moeten als er geen geluid is de software terug naar de fabrieks instellingen zetten en dan pas hebben wij geluid! Ik ben niet vanplan dit elke dag te gaan doen! Heb hier diverse keren contact over gehad en nee!! Het ligt NIET aan de tv!! Ik betaal ervoor,  dan verwacht je ook goede servers!! Los het software probleem op !!

Welk type ontvanger heb je en is die bekabeld aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


Rechtstreeks bekabeld in de experiabox 10.


Hoi @rivazo1976, welkom hier. 

Problemen met het geluid dus. Een reset van de ontvanger lost het dan tijdelijk op begrijp ik. Welk type ontvanger heb je? En heb je al eens een andere HDMI poort en/of kabel in de tv getest? En mocht je nog een ontvanger hebben, wil je ze dan eens omruilen? Verhuist het probleem dan mee of blijft het op dezelfde plek?

Ook wil ik graag eens meekijken. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant. Hoor ik graag van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Hoi @Bart_Z 

 

Na mijn vakantie reageer ik op de vragen! 

Ik ben blij dat je mee wil kijken iig. 

 

Gr


Dat is helemaal prima. Geniet van je vakantie!