Skip to main content
Er is kennelijk een grote software update gaande waar mijn arris ontvanger niet mee om kan gaan.

Het is een VIP2952 V2



De update kan niet worden binnen gehaald error 301 en dan blijft hij erin hangen. Het is 1 keer gelukt maar dan loopt hij vast bij het toepassen van de software en krijg ik een error 563.



Experia box reset en ontvanger reset, helpen niks en bij de helpdesk zeggen ze dat ik moet afwachten tot de update klaar is. Ondertussen mijn vrouw pissig en als kpn-er is dit natuurlijk extra pijnlijk. Is er nog iets wat ik kan doen?
Beste @Voet01, welkom! Ik zie op dit moment geen andere signalen dat het niet goed gegaan is, maar goed: elk signaal is er een teveel natuurlijk. Hoe staat het er nu voor? Werkt de ontvanger alweer of is hij er echt mee opgehouden? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Excuses voor de hinder, ook voor je vrouw!
Een monteur heeft het opgelost (vanochtend gebeld), er was niks wat ik nog anders had kunnen doen.

Wel vreemd alles werkte (ook het downloaden van de software) maar het toepassen van de software werkte alleen in combinatie met een nieuw V10 modem.
Dan had je vermoed ik ook niet eens een V8 of V9 modem. (?)
Ik zie dat je daar ook al eentje van had, de V10. Wat gek! Gelukkig heeft de monteur het op kunnen lossen voor je.