Skip to main content

Na de storing heb ik mijn modum opnieuw opgestart zoals aangegeven. Als volgt gaf de tv-ontvanger aan dat hij een up-date ging doen. Deze heb ik aangeklikt, waarna hij foutmelding 307 blijft geven. Alle stappen op de site heb ik al doorgelopen. Modum nogmaals opnieuw opstarten en de tv-ontvanger opnieuw opstarten maar dit werkt nu al meerdere malen niet. Hij blijft nu hangen in het laden van de software (zie foto) waarna hij aangeeft dat dit niet lukt (zie foto). Kan iemand mij helpen met dit probleem? 

 

Hi @xxlynnieexx, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat lastig dat hij maar niet die nieuwe software wil installeren. Mag ik vragen op welke manier je de Experia Box en de tv-ontvanger hebt gereset? En wat voor storing had je, dat je dit hebt moeten uitvoeren? Heb je 1 of meerdere ontvangers, en bij meerdere hebben alle ontvangers hier last van?

Daarnaast ben ik benieuwd, ben je tot stap 3 gekomen op onze website? 

Stap 3: Start je tv-ontvanger en Experia Box opnieuw op, maar nu zonder aangesloten kabels op het modem

  1. Zorg ervoor dat je tv-ontvanger rechtstreeks met een ethernetkabel is aangesloten op de Experia Box.
  2. Haal alle andere ethernetkabels die op de Experia Box ( modem) zijn aangesloten uit de geel gekleurde poorten van de Experia Box.
  3. Haal de stekker van je modem uit het stopcontact. Wacht 10 seconden. Stop de stekker van het modem weer in het stopcontact.
  4. Wacht 10 minuten tot het modem weer helemaal opgestart is.
  5. Haal de stekker van je tv-ontvanger nogmaals uit het stopcontact. Wacht 10 seconden en stop de stekker van je tv-ontvanger weer in het stopcontact.
  6. Heb je weer beeld? Sluit dan alle overige ethernetkabels weer aan op de Experia Box. En sluit je tv-ontvanger weer aan zoals die was aangesloten.
  7. Stop de stekker van je tv-ontvanger weer in het stopcontact.
  8. Bekijk nu of je weer gewoon tv kan kijken.

Mocht dit niet hebben geholpen, vul dan even je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en het serienummer van de tv-ontvanger. 


@xxlynnieexx, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Heb je inmiddels de software kunnen updaten of kan ik hier nog bij helpen?


Reageer