Skip to main content
Beantwoord

Software versie tv-ontvanger

  • January 20, 2021
  • 7 reacties
  • 202 keer bekeken

Ik heb nieuw tv ontvanger gekregen ik heb nog steeds oude software op zitten bij andere mensen nieuw software op zit ik heb versie van 7.7.89_3 ik hoop dat mijn kan helpenĀ 

*Admin: titel aangepast i.v.m vindbaarheid en verplaatst naar juiste board

Beste antwoord door Jasper van KPN

Bedankt voor je gegevens @ddjbas. Ik heb ze naar je profiel verplaatst, want het is i.v.m. privacy niet handig om je adresgegevens openbaar op het internet te zetten. Het profiel is alleen voor jou en ons moderators te zien.

Met de gegevens heb ik voor je gekeken, de oude ontvanger staat er niet meer bij. Dat betekent dat je ergens in de komende maand vanzelf over zult gaan naar de nieuwe software. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen, is afwachten.Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op het forum @ddjbas. Als ik je goed begrijp had je een oudere ontvanger en is die vervangen door een nieuwer type? Was dat een Motorola was kan het zijn dat je toen niet meegenomen bent in de uitrol van de software. De komende maanden gaan alle ontvangers die nog niet zijn overgezet alsnog over, je zult niet overgeslagen worden dus!Ā 

Ik kan voor je controleren of de oude ontvanger technisch is afgemeld bij het abonnement, daarvoor kan je je forumprofiel volledig invullen en hieronder een seintje geven.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 1, 2021

Ja was Motorola ik gauw nieuw software krijg

oude software vind ik niks ik zag bij mijn vaderĀ 

met nieuw software veel makkelijker is

als vragen heb mag mijn bellenĀ 

gr sebastiaanĀ 


Jasper van KPN
Moderator

Als je jouw profiel nog volledig invult kan ik met je meekijken @ddjbasĀ :slight_smile:


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 1, 2021

Wat heb jij van mijn nodigĀ 


  • February 1, 2021

Wat heb jij van mijn nodigĀ 

Hallo @ddjbas , geef in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer in dan komt @Jasper  er op terug.

Ā 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 1, 2021

Mijn klantnummer is ***

postcode is *** ***Ā 

Ā 

Admin: privƩgegevens verborgen i.v.m. privacy


Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 2, 2021

Bedankt voor je gegevens @ddjbas. Ik heb ze naar je profiel verplaatst, want het is i.v.m. privacy niet handig om je adresgegevens openbaar op het internet te zetten. Het profiel is alleen voor jou en ons moderators te zien.

Met de gegevens heb ik voor je gekeken, de oude ontvanger staat er niet meer bij. Dat betekent dat je ergens in de komende maand vanzelf over zult gaan naar de nieuwe software. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen, is afwachten.Ā