Skip to main content
Beantwoord

Sommige opnames willen niet afspelen, de ontvanger spring dan weer terug

• October 24, 2025
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb bij een paar opgenomen programma's het probleem,  dat als ik kies voor menu - afspelen, dat ik een paar seconden zie van de opname en daarna springt-ie weer terug naar de opnames. Heel irritant. Dan heb ik dus van een serie eeen paar  opgenomen afleveringen,  die ik wil kijken opgenomen en ik kan ze niet allemaal bekijken. Omdat het weer 'terugspringt'. Nog nooit gehad. Maar nu, deze week al een paar keer. Je kunt dus niet meer vertrouwen op wat je denkt te hebben opgenomen.  

Ben ik de enige en is er iets aan te doen? Ik hoop het.

Alvast dank. Wilma.

Beste antwoord door WAMHB

Hallo Jan van KPN, 

Ik heb zojuist een belafspraak gehad met de Helpdesk en die frisse start is inmiddels gedaan. Er is een verversing gedaan van de software en ik kan nu wel de bedoelde afleveringen kijken. Alleen schijnt er toch iets mis te zijn hier bij mij in de software. Dat zou verholpen moeten zijn bij de volgende systeemupdate o.i.d..

Ik kan nu in elk geval weer alle opnames terugkijken; dus voorlopig ben ik tevreden. 

Uw collega heeft een melding gemaakt hiervan.

U, in elk geval bedankt voor uw advies.

3 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 27, 2025

Hoi ​@WAMHB en dank voor jouw bericht :)

Kan me oprecht goed voorstellen hoe irritant dit is dus goed dat je het via deze weg ook aankaart! Omdat je je profiel al eens hebt ingevuld, ben ik eens gaan kijken en wat ik je in eerste instantie aan wil raden, is om de tv ontvanger eens een 'frisse start' te geven. Op onze website wordt stap voor stap uitgelegd hoe je dat moet doen, wil je me laten weten of dit heeft geholpen? Voor directe ondersteuning is het tegenwoordig ook mogelijk om een belafspraak in te plannen met onze Helpdesk. Zie je bevindingen in ieder geval graag tegemoet!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • October 28, 2025

Hallo Jan van KPN, 

Ik heb zojuist een belafspraak gehad met de Helpdesk en die frisse start is inmiddels gedaan. Er is een verversing gedaan van de software en ik kan nu wel de bedoelde afleveringen kijken. Alleen schijnt er toch iets mis te zijn hier bij mij in de software. Dat zou verholpen moeten zijn bij de volgende systeemupdate o.i.d..

Ik kan nu in elk geval weer alle opnames terugkijken; dus voorlopig ben ik tevreden. 

Uw collega heeft een melding gemaakt hiervan.

U, in elk geval bedankt voor uw advies.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 29, 2025

Goedemorgen ​@WAMHB en bedankt voor de heldere terugkoppeling 👌🏻

Heel fijn dat je je opnames weer terug kunt kijken en dat er vanuit de Helpdesk ook melding van is gemaakt. Mocht je in de toekomst weer eens vragen hebben of ergens tegenaan lopen, laat het ons dan ook vooral weer weten!