Skip to main content

Sinds kort kpn abonnement met itv. Mijn Samsung smart tv geeft bij sommige apps aan dat er geen internetverbinding is. Het gaat hier bijv. om Netflix, Disney+, npo start, rtl xl. YouTube doet het wel. Wanneer ik kijk bij de instellingen van de tv, staat er gewoon aangegeven dat deze is verbonden met het netwerk. Hoe los ik dit op ?

Goedemorgen @Vero- en welkom hier op het KPN Forum :)

Allereerst excuses voor de late reactie. Vanwege de drukte was ik niet eerder in de gelegenheid om je bericht te beantwoorden. Speelt dit probleem nog steeds? Wat hier wel eens wil helpen, is om de smart tv eens terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Wat je nog meer kunt doen, is kijken of de tv is voorzien van de meest recente software, misschien dat hij een update nodig heeft. Laat je me weten of je hier iets aan hebt gehad?


Goedendag @JanZ_ ,

Dank u voor uw reactie. Het probleem is inmiddels opgelost. Ik moest de tv laatst weer opnieuw verbinden omdat er vermeld werd dat er geen verbinding was, wellicht dat het daardoor goed gekomen is (ik heb het niet gelijk daarna gecheckt). Mocht het probleem zich nog eens voordoen, zal ik bovenstaand advies proberen.


Goedemorgen @Vero- en bedankt voor de terugkoppeling 🙂 Fijn dat alles weer werkt zoals het zou moeten! Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, laat het ons dan vooral weten. Voor nu in ieder geval nog een mooie dag toegewenst!


Reageer