Skip to main content
Beantwoord

Soms blikkerig geluid met de Soundbox

• August 30, 2025
  • 12 reacties
  • 77 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

hoi,

ik heb al weken hetzelde ongemak, inmiddels glasvezelkastje gereset, experiabox 12 vervangen en de soundbox vervangen. het is zowel bekabeld als met wifi. 

het geluid is af en toe ook alsof je in een grot zit en dan weer normaal

2x monteur geweest, probleem nog niet opgelost. maandag komt er nog een service+++++monteur.

als dat niet helpt terug naar oude tv+ kastje.

WAARDELOOS DIT KPN.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je gemaakt

Beste antwoord door Marcia van KPN

Dat is wel heel erg vervelend.. Als je het goed is, wil ik graag eens met je meekijken. Kan je jouw profiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

12 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste ​@Geer59, wat rot dit.. Heel vervelend dat er zo vaak een monteur moet komen, maar dat dat niets oplost. Ik kan me helemaal voorstellen dat je dit waardeloos vindt. Hoe is het maandag met de monteur gegaan? Heeft deze iets voor je kunnen betekenen? Mochten we vanaf hier nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. Feedback over onze producten is altijd fijn, zo kunnen we zorgen voor de beste dienstverlening!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • September 5, 2025

Hoi,

Nee laatste monteur kon ook niets doen heeft het weer doorgezet naar it afdeling, Nu moet ik weer

wachten tot 16-09. dan komt er weer iemand. Voor mijn vouw hoeft het

eigenlijk niet meer die is klaar met KPN. zit hier al vanaf 2009 nog nooit zo'n ellende gehad.

Want elke 5-10 seconde een tik en stilstaand beeld is VERSCHRIKKELIJK

Groet

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 5, 2025

Dat is wel heel erg vervelend.. Als je het goed is, wil ik graag eens met je meekijken. Kan je jouw profiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • September 5, 2025

HOI,

****. abonnee ****

Groet Gerard

Admin: gegevens verwijderd en in je profiel opgeslagen

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Bedankt! Ik ga navraag doen en kom erop terug. Je gegevens had je openbaar neergezet: die heb ik verwijderd en in je profiel opgeslagen. Dan zijn ze alleen inzichtelijk voor jou en de moderators van de community.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik heb begrepen dat er een ticket loopt voor de problemen die jij ervaart en dat we er hard aan werken om dit op te lossen. Helaas is het een lastig probleem en daardoor duurt dit langer dan wenselijk. Op dit moment verwacht ik dan ook niet dat we dit op korte termijn opgelost krijgen, ​@Geer59 😓. 

Voor jullie inderdaad wellicht een verstandige keuze om terug te gaan naar de TV+ Box. Ik had graag een oplossing voorhanden gehad, maar deze heb ik helaas niet op dit moment. Als jullie terug willen naar de TV+ Box, dan kan je dit gemakkelijk in de MijnKPN app regelen. Mijn excuses dat ik geen beter nieuws heb!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • September 13, 2025

Hoi,

dank voor reactie. Wij betalen elke maand voor het gebruik van de soundbox, maar het

is nog steeds een drama. Wij zijn ons inmiddels aan het orienteren om na 16 jaar (glas vanaf 2009) de kpn

TE VERLATEN. Want de service voor de oudste abonnees is waardeloos. nwe krijgen

van alles bij een abonnement. Wij alleen maar ellende.

Groet Veldheer

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • September 16, 2025

En hoor weer niets. 

Dinsdag 16 September 2025 start mijn afspraak tussen 08.00 - 12.00

Nou mooi niet dus.

Waardeloze shit

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • September 16, 2025

En dan bel je weer of de monteur nog komt. inmiddels 13.00 uur

de monteur weet van niets. moeten we weer wachten tot 26-09

dan kan de eerstvolgende afspraak pas. Zitten we al 4 maanden met ellende.

TOB BOX DIE SOUNDBOX.

NOG HEEL EVEN EN WE ZIJN WEG BIJ KPN NA 16 JAAR. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Dit is wel heel erg rot, zeg! Ik zie inderdaad dat de afspraak op een of andere manier niet doorgezet is vanuit de planning. Daardoor is de monteur niet aangestuurd. Dit hoort natuurlijk niet zo, mijn excuses hiervoor! Echter, zoals eerder gezegd, weet ik ook niet of de monteur dit probleem kan verhelpen. Ik verwacht dat hier echt een update voor nodig is. Daarom gaf ik in mijn vorige bericht aan dat het voor jullie wellicht toch beter is om voorlopig terug te gaan naar de TV+ Box. Ik snap dat dat niet ideaal is, maar het lijkt me voor nu een betere oplossing. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • September 18, 2025

Hoi Marcia,

De problemen zijn begonnen toen ik ben geswitched van Fritzbox naar Experia box. Heb ik steeds aangegeven.

Maar ik blijf het ook belachelijk vinden dat er niets wordt gevonden.

Groet Gerard

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

We werken er nog steeds aan om dit opgelost te krijgen, maar soms duurt dit helaas wat langer dan we willen. In de huidige update zit inderdaad geen oplossing, maar wel aanpassingen die het tv team helpen om verder te werken aan het probleem. Ik benoem het voor de zekerheid nog een keer: je kunt terug gaan naar de TV+ Box, in principe een kleine aanpassing, die resulteert in een normale kijkervaring.