Skip to main content

Sinds ik overgestapt naar KPN heb ik regelmatig dat ik even geen beeld heb. Dit gebeurt soms kort na het aanzetten van de ontvanger (ArrisV2) maar ook wel na minuten TV gekeken te hebben dat het beeld verdwijnt. Het wisselt erg hoe lang het duurt voordat het beeld weer terug is.

Het geluid heb ik via mijn boxen lopen en dat valt niet uit.

Ik heb een Samsung TV (LE26A457). De settings die ik aangepast heb op de Arris V2 van auto naar 1080p@50HZ maken geen verschil.

Goedemiddag @bepvanessen

Onhandig dat het beeld telkens wegvalt tijdens het tv kijken. Als het geluid wel doorloopt, dan klinkt het haast alsof er niets mis is met het signaal vanuit de ontvanger. Het lijkt me goed om dit verder te onderzoeken.

Heb jij je iTV ontvanger al eens volledig gereset zoals hier beschreven staat? Ik ben benieuwd of deze reset de problemen verhelpt.

Zie je verder nog een melding in beeld komen als je het beeld wegvalt? Zie je bij de beeldinstellingen van je Samsung Televisie wellicht nog opties om te proberen? Wil je verder controleren of de HDMI-kabel goed aangesloten is aan de kant van je ontvanger en je TV? Controleer eventueel of het met een andere HDMI-kabel wel goed gaat.

Een hoop suggesties, maar het is in het begin eventjes zoeken naar wat er precies speelt. Alvast bedankt voor je reactie! 


Reageer