Skip to main content

Ls,

 

ben sinds 1 week klant  en heb  de nieuwe ontvangers van kpn,maar heb veel last van haperende beelden,dit duurt 1 a 2 seconden,

heb alles direct op de modem aangesloten,met kabels van kpn,er zit niks tussen,alles al een paar keer gereset.

Heb echt van alles geprobeerd,snelheidis ook 94 mbps,

 

Wie kan mijn hierbij helpen zodat dit niet meer voorkomt.

 

gr richard

Hoi @schompes. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je last hebt van haperende beelden. Gebeurd dit op meerdere tv-ontvangers in huis? Verder zou ik graag willen weten of dit gebeurd tijdens het terug kijken van een opname, begin gemist, programma gemist of live tv kijken. Laat je jouw gegevens achter op het KPN Forum profiel? Dan kan ik het verder voor jou uitzoeken. Ik hoor graag van je.


Hoi @schompes. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je last hebt van haperende beelden. Gebeurd dit op meerdere tv-ontvangers in huis? Verder zou ik graag willen weten of dit gebeurd tijdens het terug kijken van een opname, begin gemist, programma gemist of live tv kijken. Laat je jouw gegevens achter op het KPN Forum profiel? Dan kan ik het verder voor jou uitzoeken. Ik hoor graag van je.

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd op mijn bericht. Dus ik ga er vanuit dat jouw storing via een andere weg is verholpen. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je!


nee het is ook met live tv,

ik ben pas 1 maaand lid bij jullie,maar dit is heel vervelend

 

 


nee het is ook met live tv,

ik ben pas 1 maaand lid bij jullie,maar dit is heel vervelend

 

 

Probeer bij beeldinstellingen van de TV-ontvanger de optie: “automatisch”


nee het is ook met live tv,

ik ben pas 1 maaand lid bij jullie,maar dit is heel vervelend

Ik begrijp dat dit erg vervelend is. Volgens ons systeem heb je op dit moment twee tv-ontvangers, gebeurd dit op beide? Wanneer dit niet op beide ontvangers gebeurd, dan zou ik je willen vragen om de ontvangers eens om te wisselen. Verhuist het probleem dan mee? Hoe is de tv-ontvanger aangesloten op het modem en heb je de ontvanger al gereset? 

 


Reageer