Skip to main content
Vraag

Soms kan ik opgenomen films niet terugkijken op de tv

• November 19, 2025
  • 9 reacties
  • 59 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Waarom kan ik soms films niet terug kijken die ik opgenomen heb? Dit is al vaker gebeurd, en dan denk ik laat maar. Maar ik betaal hier toch voor, en bij ziggo heb ik daar nooit last van gehad.

ik hoor graag of voor dit probleem een oplossing is?

Met vriendelijke groet, 

9 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Andere, welkom op onze community! Dit hoort natuurlijk gewoon te werken, krijg je ook iets van een foutmelding? Heb je een voorbeeld van een film die je probeert te kijken?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 21, 2025

Hallo Thomas,

nee ik krijg geen fout melding. Je kan gewoon het programma opstarten maar na 5 seconden gaat hij weer naar het menu om te starten met het programma waar je naar wilt kijken.

De laatste keer was bij een film van Indiana Jones.

Ik heb het kastje van KPN ook al uit het stopcontact gehaald om opnieuw op te starten, maar daar zit geen verschil in.

ik hoor graag van jou.

vriendelijke groet,

André 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Kun je eens proberen de opname te starten via de webversie op tv.kpn.com of de app? (niet perse om de film te kijken maar als hij daar wel werkt sluit dat wel wat uit.)
Welke TV ontvanger heb je en welke softwareversie draait hierop?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 27, 2025

Hallo Thomas,

We hebben een Arris kastje. Waar ik de software versie kan zien weet ik niet.
Ja de film is wel te zien via de kpn tv + app.

Met vriendelijke groet, 

André 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ah dat scheelt, als je naar het menu gaat en dan Info kiest kun je daar de softwareversie terugvinden. Hoe zit de TV ontvanger verbonden met je experiabox en welke experiabox heb je?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 28, 2025

Beste Thomas,

bij de informatie zie ik geen software versie staan.

De Arris versie is een VIP5202. Deze zit aangesloten MET EEN HDMI Kabel op een KPN BOX 12.

Ik zie nergens iets staan van experia.

hopelijk heb je hier iets aan.

Met vriendelijke groet, 

André 

• November 28, 2025

De Arris versie is een VIP5202. Deze zit aangesloten MET EEN HDMI Kabel op een KPN BOX 12.

Dat kan niet. Want de KPN Box heeft geen hdmi aansluiting 😉

De hbmi kabel zit tussen de tv ontvanger en de tv.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 28, 2025

Klinkt als een soortgelijke storing als onderstaande. Heb ik ook gezien bij sommige opnames uit september en oktober op mijn Arris. Veel van die opnames konden toen nog hersteld worden (door het tv team?) voor afspelen op tv ontvanger. Ik kon ze allemaal ook wel afspelen via de mobiele tv+ app + chromecast, ook toen ze nog niet gerepareerd waren.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@Andere is het nog gelukt de opnames terug te kijken?