Skip to main content

Wat een rot bedrijf zijn jullie toch.

Geen ondertiteling dan wel dan niet.

Nog even en ik zeg op

Ā 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

HalloĀ @Angel 40Ā 

Ā 

Die ondertiteling komt helemaal niet van KPN, dat wordt door de zenders zelf meegestuurd.

Als ze niets meesturen dan zie je dus geen ondertiteling.

Ik kijk vaak TV via de satelliet ontvanger, daar zie je bij buitenlandse zenders dat ook vaak gebeuren, de meeste tijd wel ondertiteling maar soms ook niet.


Hallo @Angel 40Ā toen ik vandaag op TXT even het nieuws keek stond er onderaan een banner dat de ondertiteling soms verstoringen had en daar heeft KPN dus niets mee van doen.

Dus eerst even beter onderzoek doen voordat je bij een bedrijf gaat klagen dat er niets mee van doen heeft.

Ā 


En hoe wil je hoe ik dat onderzoek?

Het is echt de fout bij kpn dus niet zeuren maar beken gewoon.

Zou je sieren.

Ā 


En hoe wil je hoe ik dat onderzoek?

Het is echt de fout bij kpn dus niet zeuren maar beken gewoon.

Zou je sieren.

Ā 

Even kijken op op dat moment de VRT (Vlaamste televisie) ook geen ondertiteling heeft. Die heeft overigens perfecte ondertiteling. Bij de NOS is het in vergelijking met de niet Nederlandse zendersĀ alleen een beetje bruikbaar als het al werkt op NPO1, NPO2, NPO3.Ā 

Dus klagen bij degene die de uitzending verzorgt.Ā 

Ik heb het net voor je gecontroleerd. NPO1 geen ondertiteling VRT 28 wel ondertiteling.Ā 


Op dit moment heeft de NPO storing met 888 ondertiteling op NPO 1. Op NPO 2 en 3 werkt het na de storing van vanmiddag wel weer.

Klanten bij alle providers ondervinden deze storing uiteraard.


En hoe wil je hoe ik dat onderzoek?

Het is echt de fout bij kpn dus niet zeuren maar beken gewoon.

Zou je sieren.

Ā 

blijkbaar een fout bij NPO, het zou je sieren , enz ā€¦ā€¦.