Skip to main content

hallo allen,

ik heb een nieuwe tv gekocht. echter heb ik nu tijdens het kijken vaak dat het beeld zwart wordt voor circa 1 a 2 seconden. en soms zit hier een rare piep bij. 

hdmi die op me vorige tv stond hier voor gebruikt waar ik toen geen last van had.

momenteel staat er ook een soundbar van Samsung op de tv aangesloten alleen was dit probleem voor dat ik deze had aangesloten.

op internet vandaag veel tegen gekomen maar niks nuttig tot nu toe.

is er een wijs persoon met het verlossende antwoord hoe ik dit kan oplossen 

hallo allen,

 

ik heb een nieuwe tv gekocht. echter heb ik nu tijdens het kijken vaak dat het beeld zwart wordt voor circa 1 a 2 seconden. en soms zit hier een rare piep bij. 

 

hdmi die op me vorige tv stond hier voor gebruikt waar ik toen geen last van had.

 

momenteel staat er ook een soundbar van Samsung op de tv aangesloten alleen was dit probleem voor dat ik deze had aangesloten.

 

op internet vandaag veel tegen gekomen maar niks nuttig tot nu toe.

 

is er een wijs persoon met het verlossende antwoord hoe ik dit kan oplossen 

 

Admin: topics samengevoegd


hallo allen,

 

ik heb een nieuwe tv gekocht. echter heb ik nu tijdens het kijken vaak dat het beeld zwart wordt voor circa 1 a 2 seconden. en soms zit hier een rare piep bij. 

 

hdmi die op me vorige tv stond hier voor gebruikt waar ik toen geen last van had.

 

momenteel staat er ook een soundbar van Samsung op de tv aangesloten alleen was dit probleem voor dat ik deze had aangesloten.

 

op internet vandaag veel tegen gekomen maar niks nuttig tot nu toe.

 

is er een wijs persoon met het verlossende antwoord hoe ik dit kan oplossen 

@Quinten Overmeer  heeft u dat bij elke zender en ook tijdens het overschakelen naar een andere zender?

HDMI kabel is goed aangedrukt in beide poorten? andere HDMI kabel geprobeerd ?

Is uw TV decoder rechtstreeks met een ethernetkabel aangesloten, of via een draadloze verbindingsset ?

Is de soundbar met optische kabel aangesloten vanaf TV decoder naar soundbar? zo nee, kunt u dat eens proberen ?

 

 


dank voor reactie. soundbar via hdmi. las op een andere topic dat een hdmi 2.1 het verschil kan maken.dus zo na de winkel en als dit oplossing is meld ik dit 


eindstand maatje van me met ps5 oude kabel geprobeerd. kregen geen eens beeld. dus dachten ja ajax begint stopt die ouwe in het apparaat vervolgens geen probleem tot nu toch.

inshallah


eigen ogen mening kpn uitzetten dan pas hdmi

 


na 2 dagen geen problemen te hebben gehad met de oude hdmi. is het helaas weer opgetreden. ik heb gelukkig de 2.1 hdmi gisteren binnen gehad. nu aangesloten. hou jullie op de hoogte als dit werkt


Ik ben heel benieuwd of de nieuwe HDMI werkt @Quinten Overmeer. Zo niet, kun je de vragen van @HansaanZet beantwoorden? Daar ben ik ook wel benieuwd naar. 

@Quinten Overmeer  heeft u dat bij elke zender en ook tijdens het overschakelen naar een andere zender?

HDMI kabel is goed aangedrukt in beide poorten? andere HDMI kabel geprobeerd ?

Is uw TV decoder rechtstreeks met een ethernetkabel aangesloten, of via een draadloze verbindingsset ?

Is de soundbar met optische kabel aangesloten vanaf TV decoder naar soundbar? zo nee, kunt u dat eens proberen ?