Skip to main content

Sinds paar weken tv beeld opeens zwart en herstelt na paar seconden weer. De modem en tv ontvangers al paar keer gereset. Lijkt dan paar dagen niet op te treden maar dan wel weer en in frequentie toenemend. Wij hebben geen glasvezel maar kabel en tv ontvanger isĀ 

via kabel met modem verbondenĀ 

@VoelmegenaaidĀ Er zijn verschillende manieren om zowel het modem als de TV ontvanger te resetten, welke heeft u gedaan ? Welke TV ontvanger en welk modem heeft u?


Volgens kpn instructie modem uitgezet en na 10 minuten opnieuw opgestartĀ (modemĀ ik zie geen nummer of type op de voorkant, maar het is een zwarte box en vervanger van experiabox Motorola VIP1853), de ontvanger is in oktober vorig jaar samen met modem vervangen in onze vorige woonplaats. Ook tv ontvanger aantal minuten uitgezet en volgens kpn instructie weer opgestart.Ā 
Deze actie vandaag weer gedaan en nu nog geen black-out gehad.


@VoelmegenaaidĀ Hi! Ik lees dat je jouw modem en tv-ontvanger opnieuw opgestart hebt, en dat 't daarna beter ging. Soms heeft apparatuur even een herstart nodig om weer optimaal te werken. Hoe staat het er nu voor, gaat het sinds dien goed? Het helpt vaak ook goed om de tv-ontvanger een frisse start te geven.


Sinds ik de tv ontvanger wat vaker herstart (zo om de dag) heeft het probleem zich niet meer voorgedaan,


Beste lezer,

Ik had hetzelfde probleem de eerste 2 weken bij kpn. Om kort te zijn ik had de oude hdmi kabel die ik gebruikte bij ziggo niet vervangen. Ik heb nu de bij geleverde nieuwe hdmi kabel ertussen en het probleem is opgelost

Ā 

Willem

Ā