Skip to main content

Bij mijn ouders met succes glas geïnstalleerd. 

Ze hebben de 5202 en een Sony tv.

 

Snelcode 3 en tv code 340 werken niet. 

 

Thuis heb ik een zelfde ontvanger met een lg, geen enkel probleem.

 

Heeft iemand nog een idee?

 

@DLD Deze oplossing al geprobeerd ?

Reset de afstandsbediening eerst even op deze manier:

Reset AB 5202

Druk de rode en de blauwe toets op de afstandsbediening tegelijk in en hou deze 3 seconden vast.

De Led wordt nu rood

Druk op OK

Stel nu de afstandsbediening opnieuw in.

Afstandsbediening programmeren

Richt de afstandsbediening op de TV en druk 5 seconden op de AV knop samen met de cijfertoets uit de snelcodelijst tot de bovenste led rood wordt.

(De AV knop is de knop onder de 7)

Druk daarna op de snelvooruitspoel-toets »

Controleer nu de toetsen voor volume en source (AV) en de TV-uit knop

En druk op OK

Snelcodelijst

3 Sony


Inderdaad reset ook gedaan. Ik vermoed dat Arris en Sony geen vrienden zijn.

 


Goedemorgen beste ikzelf heb glasvezel aansluiting en Arris 4k 5202.en een Sony bravia tv.en het werkt perfect met de kpn 4k afstand bediening op de Sony bravia.tv  zelfs  de soundbar met het geluid. maar die is ook van Sony 🙂 en heeft koppel code Sony 3 gebruik. 


Laat maar. 

Een herhaling van wat al gedaan is, hoeft niet nog eens geadviseerd te worden. In de eerste post staat al dat snelcode 3 en tv code 340 niet werken. 

 

Dan is de vraag uiteraard of er nog andere opties zijn. Het lijkt er gezien de antwoorden niet op. Helaas. 


Hoi @DLD onze afstandsbediening moet met de meeste moderne TV's wel werken. Al helemaal de populairdere merken.
Misschien had je er al gekeken maar op www.kpn.com/afstandsbediening staat eigenlijk alles wat je nodig hebt om hem in te stellen per specifieke afstandsbediening.


Als het nu ook niet werkt zoals in deze pdf is beschreven dan éérst de afstandsbediening resetten. Dan nogmaals koppelen met de 5202 en weer de tv handelingen doen zoals in de pdf.

Bij mij werkt ie ook prima met een Sony tv. Met 5 sec. source tegelijk met ok, en dan 340.


Is het nog gelukt @DLD?