Skip to main content
Beantwoord

Sony rm-ed060 koppelen kpn afstandsbediening

• October 23, 2020
  • 3 reacties
  • 82 keer bekeken

Hallo,

Met code 3 werken alle knoppen met uitzondering van de p+ en p-. Met code 12 werken alle knoppen met uitzondering van het geluid.

Hoe kan deze sony afstandsbediening gekoppeld worden?

Beste antwoord door Niek_

Welkom op ons Forum @Daigo.

Ik raad je aan om deze stappen te volgen. Na het selecteren van jouw afstandsbediening en eventueel de juiste versie, kun je Sony invoeren bij de merknaam van je tv. Eventueel met daaronder het model. Je krijgt dan de codes te zien waarmee je de afstandsbediening kunt koppelen aan jouw tv. Heb je dat al geprobeerd?  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Niek_
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • October 29, 2020

Welkom op ons Forum @Daigo.

Ik raad je aan om deze stappen te volgen. Na het selecteren van jouw afstandsbediening en eventueel de juiste versie, kun je Sony invoeren bij de merknaam van je tv. Eventueel met daaronder het model. Je krijgt dan de codes te zien waarmee je de afstandsbediening kunt koppelen aan jouw tv. Heb je dat al geprobeerd?  

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 29, 2020

Het is gelukt om op een ander apparaat de lijst met codes te openen. Koppeling gelukt! Dank je!

Niek_
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud Moderator
  • October 30, 2020

Fijn dat het is gelukt! Als ik nog iets voor je kan doen hoor ik het graag. En anders een goed weekend alvast :)