Skip to main content

Zonet overgeschakeld naar ander net en daar was het weer “sorry er ging iets fout, probeer het nog een keer” twee weken geleden hetzelfde verhaal ,maar na een paar dagen deed hij het weer.

En nou hetzelfde weer, het is op mijn pc en ik kijk  vanaf het begin, hij haperde wel eens maar nooit het sorry verhaal.

Peet

Welkom @kuipie 

 

Kijk hier eens iTV via de PC zegt 'Oeps'

. Je kan ook een incognito venster openen en dan naar tv.kpn.com gaan. Dat moet ook werken.

En anders deze tip opvolgen https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/geen-tv-meer-op-mijn-pc-491087#post920309


Hi @kuipie. Wat lastig dat je via de website van iTV Online geen tv meer kunt kijken. Ik zie dat @Tycha al een aantal tips heeft gegeven. Hebben deze tips het probleem ook verholpen? We horen het graag van je!


Na een tijdje weer totaal beeld. Wel soms haperend. Vandaag werkt alles weer goed. Als het weer gebeurt gaan we het hier bovenstaande proberen.

Peter


Dat is helemaal goed. Ik ben in ieder geval blij om te horen dat het probleem voor nu is verholpen. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel!


Reageer