Skip to main content
Beantwoord

sorry, er ging iets fout

  • March 1, 2020
  • 4 reacties
  • 149 keer bekeken

Zonet overgeschakeld naar ander net en daar was het weer “sorry er ging iets fout, probeer het nog een keer” twee weken geleden hetzelfde verhaal ,maar na een paar dagen deed hij het weer.

En nou hetzelfde weer, het is op mijn pc en ik kijk  vanaf het begin, hij haperde wel eens maar nooit het sorry verhaal.

Peet

Beste antwoord door Tycha

Welkom @kuipie 

 

Kijk hier eens iTV via de PC zegt 'Oeps'

. Je kan ook een incognito venster openen en dan naar tv.kpn.com gaan. Dat moet ook werken.

En anders deze tip opvolgen https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/geen-tv-meer-op-mijn-pc-491087#post920309

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • March 1, 2020

Welkom @kuipie 

 

Kijk hier eens iTV via de PC zegt 'Oeps'

. Je kan ook een incognito venster openen en dan naar tv.kpn.com gaan. Dat moet ook werken.

En anders deze tip opvolgen https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/geen-tv-meer-op-mijn-pc-491087#post920309


Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • March 3, 2020

Hi @kuipie. Wat lastig dat je via de website van iTV Online geen tv meer kunt kijken. Ik zie dat @Tycha al een aantal tips heeft gegeven. Hebben deze tips het probleem ook verholpen? We horen het graag van je!


  • Auteur
  • Topper
  • March 3, 2020

Na een tijdje weer totaal beeld. Wel soms haperend. Vandaag werkt alles weer goed. Als het weer gebeurt gaan we het hier bovenstaande proberen.

Peter


Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • March 4, 2020

Dat is helemaal goed. Ik ben in ieder geval blij om te horen dat het probleem voor nu is verholpen. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel!