Skip to main content

Hoi!

Ik heb een heleboel afleveringen opgenomen van een aantal series die ik graag wil bingen. Dit doe ik dan natuurlijk het liefst in de juiste volgorde, dus aflevering 1, dan 2, 3 etc.

Nu probeerde ik erachter te komen hoe ik dat zo kan sorteren dat aflevering 1 bovenaan komt te staan. De titels van de afleveringen staan er namelijk ook niet tussen, alleen de titel van de serie bij elke opgenomen aflevering.

Er staan wel aflevering nummers, maar deze serie (Ducktales 2017) heeft hele hoge aflevering nummers, ik neem aan doordat het een reboot is en er wordt doorgeteld vanaf de oude serie. Ik kan ook nergens vinden of de eerste aflevering van de reboot dan ook bv aflevering 1436 was, of dat er nog eentje eerder is. En om nou de omschrijving van elke aflevering te vergelijken met die op wikipedia elke keer dat ik een nieuwe aflevering wil kijken vind ik ook gekkenwerk.

 

Kan ik mijn opgenomen afleveringen sorteren op aflevering nummer? Zo ja, hoe? En zo niet, waarom niet?

 

Alvast bedankt!

Welkom op het forum @pinkflamey!

Als je er even lekker een dagje voor wilt gaan zitten en vervolgens door de bomen het bos niet meer ziet omdat niet duidelijk is welke aflevering waar hoort, dan is dat niet zo leuk natuurlijk :grimacing:

Het sorteren van opgenomen programma's gebaseerd op de afleveringsnummer, is niet mogelijk. De zenders leveren zelf de inhoud van de gids bij ons aan, de omschrijving die je in de gids ziet staan wordt dus buiten ons om opgesteld en wij kunnen deze niet aanpassen. Ze zouden echter wél op volgorde van opnemen moeten staan, als dat overeen komt met de afleveringsnummers, zou je lasnog op volgorde kunnen kijken. de oudste afleveringen komen onderaan te staan, de nieuwste bovenaan :slight_smile:


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!