Skip to main content
Beantwoord

Sorteren apps lukt op Soundbox, niet op TV+ Box

• April 25, 2025
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Hee, op de Soundbox kun je de apps weer in de door jou gewenste volgorde plaatsen, wat op de DIW7022's nog steeds niet weer mogelijk is! Tenminste bij mij. Zou dit nog weer eens onder de aandacht gebracht kunnen worden van degene(n) die hier over gaan?

O, nog even ter aanvulling: het lijkt erop dat de wijzigingen die ik in de volgorde van de apps heb aangebracht op de Soundbox nu ook verwerkt zijn op de DIW7022! Binnen hetzelfde account, dus dat zou kunnen natuurlijk. Dat is heel mooi. Op de DIW7022 zelf valt er nog steeds geen beweging in te krijgen.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Aah zo.  Da's jammer.  

Deze bug is in onderzoek. Hopelijk binnenkort een oplossing. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Ratonesque .  Dat het op de 7022 niet lukt is een bekende bug die bij een klein percentage van de klanten speelt. 

Ik begrijp nu dat de wijzigingen die jij op de soundbox maakt, meegenomen worden naar je account op de 7022? Zo ja, is dat een mooie meevaller.  Niet zoals we het uiteindelijk willen natuurlijk. 

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • April 29, 2025

Nee, maar dat 'meenemen' gebeurt dan ook niet, haha. Ik dacht het even, maar het is toch niet het geval...wilde dat nog melden, maar dat schoot er even bij in...zou mooi zijn als het weer werkte, want sommige apps staan nu een beetje ver weg 🙂, ​@Erwin van KPN.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 1, 2025

Aah zo.  Da's jammer.  

Deze bug is in onderzoek. Hopelijk binnenkort een oplossing.Â