Skip to main content

Een week of 3 geleden een nieuw kpntv+ kastje gekregen zo'n kleintje. Nu heb ik mijn soundbar 5.1 jbl hierop aangesloten via optical echter moet ik de soundbar op max zetten om een beetje geluid eruit te krijgen... ik snap hier niks van. Lijkt me toch niet de manier. Oh ja ook nog een hdmi tussen soundbar en de tv hisense 55u7hq getrokken. Geluid blijft t zelfde...

Hoe was  uw geluid voordat u tv+ kastje had? Waarschijnlijk goed!

Het ligt niet aan  uw TV of  nieuwe sounbar, Tv+kastje zal het probleem zijn ,kwestie van eventjes wachten op een update. van kpn


Ja dat was redelijk, maar ook daar moest ik de soundbar bijna max open zetten om een geluid te krijgen. We wachten de update van het kastje wel af…

Hoop dat t snel gebeurt want op deze manier een film kijken is wel beetje saai...😉

Thx voor de reaktie j.d.p.


Wat nu nog zou kunnen controleren @Dijk76, is of het volume op de TV+Box zelf op maximaal staat.


Oh haha das een goede, alleen waar vind ik die, aangezien de afstandbediening gelijk al op de tv reageerde... 🙄


Wat nu nog zou kunnen controleren @Dijk76, is of het volume op de TV+Box zelf op maximaal staat.

Oh haha das een goede, alleen waar vind ik die, aangezien de afstandbediening gelijk al op de tv reageerde... 🙄

Google voice aanzetten op de afstandsbediening en inspreken '’volume maximaal'’.

Soundbar op max zetten zou echter niet nodig moeten zijn. Dus box volume is zelf nog (te) zacht. Dat kan je dus eenvoudig wijzigen.

Verder is er een flink volume verschil tussen zenders met Dolby 5.1 (alleen live beschikbaar momenteel) en stereo geluid. Op mijn versterker al gauw zo'n 17 dB.


Thx peter, duurde ff omdat ik noet thuis was maar inmiddels is t gelukt. En inderdaad flink verschil tussen zenders, maar ik hoef de soundbar niet meer op max te zetten. Thx mensen❤️