Skip to main content
Vraag

Soundbox geeft bromtoon als hij uitstaat

• September 13, 2025
  • 10 reacties
  • 56 keer bekeken

Bij mij geeft de soundbox als hij enige tijd uitstaat een verschrikkelijke bromtoon. Als je dit meld dan geeft men aan dat dit aan de TV ligt. Geprobeerd op andere TV en daar doet hij het ook. Men blijft vol houden omdat ik de enige ben dit dit heeft dat het aan de TV's ligt. Service van niets dus voor 6,00 per maand

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je gemaakt

10 reacties

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • September 13, 2025

Je bent zeker niet de enige met dat probleem ​@willempie1896 :

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 13, 2025

Nou volgens de klantenservice kennen ze niet dit probleem. Begreep al dat ze niet eerlijk waren. Ook verschrikkelijke onvriendelijke service medewerker

• Nieuwkomer
  • September 13, 2025

​@willempie1896 ik heb hem binnen een maand weer teruggestuurd. Vond het geluid sowieso niet best. Heb nu een mooie soundbar. Geluid perfect. Kost iets meer, maar 6 euro per maand betalen voor iets dat niet werkt is ook waardeloos

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 13, 2025

Ik mocht hem niet meer terug sturen.  Zit er aan vast zeiden ze

• Nieuwkomer
  • September 13, 2025

Ik heb hem binnen een maand nadat ik hem heb gekregen terug mogen sturen. Maar je mag hem toch elke maand opzeggen lijkt me? Het abonnement op de soundbox

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 18, 2025

Ik mocht hem niet meer terug sturen.  Zit er aan vast zeiden ze

Ja dat vind ik ook vreemd. Ik zou nog even weer contact zoeken met de klantenservice Willem. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha ​@willempie1896, ik heb toch even een eigen topic voor je aangemaakt! Hoewel het klopt wat hierboven gezegd wordt: je kunt de Soundbox gewoon opzeggen en een TV+ Box aanvragen, wil ik óók graag jouw feedback doorgeven aan de collega's van tv. Het zou namelijk niet voor moeten komen, zo'n bromtoon. Ik ben dus eigenlijk even benieuwd of je inmiddels de Soundbox omgeruild hebt of niet. Als je toch gebruik wilt blijven maken van de Soundbox, dan ben ik benieuwd naar onderstaande:

• Op welke energiemodus is de Soundbox ingesteld? (Instellingen, Energiebesparing, Stand-by stand, Energiemodus)
  • Wanneer komt deze bromtoon? Staat de Soundbox dan nét uit, of al een poosje?
  • Kan je wat meer vertellen over hoe de Soundbox aangesloten is en wat je verder nog aan je tv hebt aangesloten?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 19, 2025

Energie stand hoog. Als hij een poosje uit staat en aangesloten op de ARC poort

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Dank voor je snelle reactie! Ik geef deze feedback door, hopelijk kunnen we een oplossing voor dit vervelende probleem vinden. Ik hou je op de hoogte.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha ​@willempie1896, ik wilde even laten weten dat ik helaas nog geen terugkoppeling heb. Wel weet ik dat dit probleem ook door een aantal andere klanten gemeld wordt en we zijn het aan het onderzoeken. Vooralsnog heb ik dus helaas nog geen concrete informatie, maar zodra ik dit wel heb, laat ik het je weten.Â