Skip to main content
Vraag

Soundbox geeft ratelend geluid

• April 26, 2026
  • 3 reacties
  • 39 keer bekeken

Onze spundbox geeft bij het uitschakelen van tv en soundbox via de kpn afstandbediening na enige tijd een ratelend geluid zonder dat de soundbox aanstaat. Het lampje brand rood de tv is uit echter is er wel dat geluid wat alleen stopt na de stekker uit de wandcontactdoos te hebben gehaald -harde reset.

Wat kan hiervan de oorzaak zijn?

3 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@LMRTD . Welkom hier.

Dit hoor ik eigenlijk voor het eerst en ik zou zo niet weten wat hier mis gaat.  Heb je misschien een opname van dit geluid? Of een filmpje? Dat zou het een stuk verduidelijken. 

Als je trouwens écht zeker weet dat dit uit het kastje komt dan is mijn advies om een terugbelafspraak in te plannen. Laat het geluid dan aan de medewerker horen.  Ik kan me dan levendig indenken dat je een nieuwe ontvanger toegestuurd krijgt. Want dit hoor natuurlijk niet zo. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 29, 2026

Goedendag

Ik heb het geluid opgenomen met mijn telefoon.Op welke wijze kan ik dit met u delen?Het betreft hier dus een geluidsfragment.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • April 29, 2026

Goedendag

Ik heb het geluid opgenomen met mijn telefoon.Op welke wijze kan ik dit met u delen?Het betreft hier dus een geluidsfragment.

Beste ​@LMRTD in the cloud plaatsen en de link op dit forum delen.

De KPN webmail heeft ook een cloud-functie die je daar prima voor kunt gebruiken.

Â