Skip to main content
Beantwoord

Soundbox hapert bij Spotify, hoe los ik dat op?

• July 8, 2025
  • 5 reacties
  • 45 keer bekeken

. Soundbox is draadloos aangesloten. ik heb een probleem bij het afspelen van muziek opgenomen van spotify lijkt alsof de soundbox de hik heeft. Er vallen voortdurend kleine stiltes en ook dat hij vaak zo,n 15 sec. voor het einde van het nummer een wat langere stilte heeft.

Beste antwoord door alynaomi

ik heb soundbox uitgezet en weer aan --- en wat gebeurde geen probleem meer voorlopig

5 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • July 8, 2025

Hallo ​@alynaomi ik neem aan dat jemet draadloos bedoelt dat hij op de wifi zit?

Dan kan het zomaar zijn dat de wifi-ontvangst op de plek van de soundbox niet al te best is.

Wat je kan doen is kijken of je de router op een andere plek kan neerzetten om te zien of de haperingen dan ophouden of minder worden.

Kan de soundbox ook bedraad worden aangesloten? Je zou het eens kunnen proberen om te zien of het probleem dan ook stopt, dan weet je zeker dat het aan de wifi ligt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 8, 2025

bedankt wijsgeer - soundbox is bedraad aangesloten aan modem maar blijft het doen.  Sound box wat verplaatst maar de hik blijft aanwezig

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • July 8, 2025

Als-ie het bedraad wel goed doet, dan ligt het dus aan de wifi. Kan je je modem niet ook een stukje verplaatsen? Wifi heeft het meesta last van metalen en electronische obstakels. Wat je eventueel nog kan doen is het wifi-kanaal wijzigen. Maar let op: dat kan weer andere problemen met zich meebrengen. Als de soundbox werkt op 2.4GHz wifi, zorg dan dat die daarop staat ingesteld: 2.4GHz is minder snel dan 5GHz, maar het signaal kan wel veel verder. En met muziek heb je niet de hoogste snelheden nodig, maar wil je wel meer stabiliteit.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • July 8, 2025

ik heb soundbox uitgezet en weer aan --- en wat gebeurde geen probleem meer voorlopig

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@alynaomi . Welkom hier.

Fijn dat het na de herstart goed blijft.  Mocht het toch weer misgaan, laat het ons hier weten zodat we mee kunnen denken over een oplossing!