Skip to main content
Beantwoord

Soundbox voor vaste klanten niet beschikbaar

• April 29, 2025
  • 6 reacties
  • 306 keer bekeken

Vandaag hoorde ik op de radio een reclame over de soundbox. Dat is leuk.......KPN gebeld. Nee mevrouw, dit is alleen voor nieuwe klanten en uw contract loopt pas in 2026 af. Ben ik al jaren vaste klant met internet/tv en mobiel!!! Belachelijke regel. Misschien iets wat geïrriteerd gereageerd naar de medeweker van de klantenservice en gaf ze mij te kennen dat zij daar niets aan kan doen en ik dat niet tegen haar hoef te uiten. Als KPN alleen maar nieuwe klanten wil werven met lokkertjes maar geen klantenbinding voor de bestaande klanten is het misschien wel tijd om over te stappen naar een andere provider

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hey ​@Dianalute. Ik snap dat je enthousiast wordt van de nieuwe Soundbox en dat je 'm graag wilt proberen. Echter hoort de Soundbox wel bij ons nieuwe abonnement en kun je er alleen gebruik van maken als je al een KPN TV+ abonnement hebt of als je contract verlopen is. Dat is niets anders dan gebruik willen maken van de KPN TV+ box, daarvoor geldt hetzelfde. Als je contract nog niet verlopen is, dan is het helaas even afwachten. Het voordeel van een ouder Alles in Één pakket kan weer zijn dat daar van alles bij inbegrepen zit, wat je niet krijgt bij een nieuw abonnement. Zo heeft elk pakket weer zijn voordelen en nadelen. 

Voor jou ​@Beegjemaar geldt dat je wel zou kunnen overstappen naar het nieuwe abonnement inclusief de Soundbox. Dat kan via deze link als je kiest voor ‘Zelf samenstellen’ of je belt met onze helpdesk. Zij kunnen je daar ook altijd bij helpen. Hiervoor kan je het beste een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • April 29, 2025

Als je KPN TV+ hebt, kun je m gewoon via MijnKPN bestellen. Ter vervanging van 1 van je huidige KPN TV+ kastjes. Heb ik ook gedaan vorige week. Verwacht geen wonderen. Het zal nooit een soundbar kunnen vervangen. Voor bij mij op de slaapkamer voldoet ie prima. 

• April 29, 2025

De soundbar is geen lokkertje. Dat ding kost gewoon 6 euro per maand meer. Dat noem ik geen lokkertje. 

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • April 29, 2025

Vergeet niet dat je bij het aangaan of bij het

verlengen van je huidige abonnement al eens een leuk welkomstaanbod of verlengingsaanbod hebt gehad. Dat was gebaseerd op de looptijd van je contract. Geen enkele andere provider zal je tussendoor iets leuks aanbieden. Wat dat betreft is het bij KPN goed geregeld gezien de stapelkorting die je sinds kort bij KPN krijgt, of andere cadeautjes tussendoor. “Zint eer ge begint” (met overstappen), je weet nu wat je hebt en staar je niet blind op deze soundbox….

• Nieuwkomer
  • April 30, 2025

Mijn contract is afgelopen. Ik kan het ook niet bestellen bij een verlenging. Ik staar mij er niet blind op. Maar ik zou met een verlenging net zoveel geld kwijt zijn als nu inclusief de soundbox.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 30, 2025

Mijn contract is afgelopen. Ik kan het ook niet bestellen bij een verlenging. Ik staar mij er niet blind op. Maar ik zou met een verlenging net zoveel geld kwijt zijn als nu inclusief de soundbox.

Beste ​@Beegjemaar , je moet ook niet gaan verlengen, maar je abonnement aanpassen naar tv+, dan moet het wel lukken  

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 2, 2025

Hey ​@Dianalute. Ik snap dat je enthousiast wordt van de nieuwe Soundbox en dat je 'm graag wilt proberen. Echter hoort de Soundbox wel bij ons nieuwe abonnement en kun je er alleen gebruik van maken als je al een KPN TV+ abonnement hebt of als je contract verlopen is. Dat is niets anders dan gebruik willen maken van de KPN TV+ box, daarvoor geldt hetzelfde. Als je contract nog niet verlopen is, dan is het helaas even afwachten. Het voordeel van een ouder Alles in Één pakket kan weer zijn dat daar van alles bij inbegrepen zit, wat je niet krijgt bij een nieuw abonnement. Zo heeft elk pakket weer zijn voordelen en nadelen. 

Voor jou ​@Beegjemaar geldt dat je wel zou kunnen overstappen naar het nieuwe abonnement inclusief de Soundbox. Dat kan via deze link als je kiest voor ‘Zelf samenstellen’ of je belt met onze helpdesk. Zij kunnen je daar ook altijd bij helpen. Hiervoor kan je het beste een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.