Skip to main content

Al een heel poos geleden haalde KPN de Spaanse zenders uit het TV-aanbod en zei naar een alternatief te gaan zoeken, wat niet gebeurd is tot nu toe.

Ik denk er nu aan naar een andere aanbieder over te stappen. Heeft KPN nieuws [ook een warm pleidooi houden voor het opnemen van TVE1] of weet iemand een goed alternatief voor een totaal pakket?

Hoi Hectorius, welkom op het forum! We wijzigen ons zenderaanbod over het algemeen 1x per jaar. Voor dit jaar is dat al geweest. Ik verwacht dan ook geen verdere veranderingen meer dit jaar. Of er volgend jaar een Spaanse zender bij komt is op dit moment nog niet te zeggen. Ik kan je dan ook alleen maar vragen af te wachten tot de zenderwijzigingen van volgend jaar.


Wat is dit voor slecht antwoord. Ik denk dat ik maar eens ga shoppen bij een andere provider. Kpn wordt met de dag slechter. Er is op dit moment geen reden om nog te blijven. Jonges ga werken aan jullie service of gooi de prijs drastisch omlaag. Jullie zijn nu gewoon ook de duurste provider.  Maar dat weten jullie ook of doe eens een goed marktonderzoek er moet wat veranderen. De macht zijn jullie al langer kwijt. Kleine providers haalt kpn met gemak in. Gratis advies


Ja ik ga ook naar een andere provider maar ik niet alleen ook de familie en vrienden vertrekken nu. Ik ga ook geen rekeningen betalen zij komen niet hun verplichtingen niet na. Ik wacht wel op een brief van de rechtbank dat gaat hun pijn doen.


Ja ik ga ook naar een andere provider maar ik niet alleen ook de familie en vrienden vertrekken nu. Ik ga ook geen rekeningen betalen zij komen niet hun verplichtingen niet na. Ik wacht wel op een brief van de rechtbank dat gaat hun pijn doen.

 

Met dreigen bereik je het tegenovergestelde effect.

 

Zie hier, in dit topic kan je ideeën vermelden voor de zenders die jij er graag bij wilt hebben dit jaar.

 

P.S.

Het is ook belangrijk dat er voldoende kijkers zijn voor een gewenste zender. 

 

P.S.

Ik ben nog steeds dik en dik tevreden over KPN. :wink: