Skip to main content

Ik heb de laatste tijd wanneer ik live tv via de bedrade PC kijk dat het geluid spetterend is...een beetje onderwater geluid. Nooit problemen mee gehad en het is zowel via Edge als Firefox.

Wie heeft daar een oplossing voor ??

 

Renso

PS dit is alleen bij terugkijken van programma's 


Hoi @Renso en welkom op het forum! Gek dat het geluid zo klinkt. Wat als je een koptelefoon of oordopjes aansluit op de PC? Gebeurt het dan nog? Je gaf in je eerste bericht aan dat het via live TV kijken gebeurt en later dat het alleen bij het terugkijken, speelt het bij beiden? Ik ben hoe dan ook benieuwd hoe het gaat met andere geluidsapparatuur. Mocht het dan ook onderwaterig klinken, zou je dan een ander apparaat willen testen? Een laptop of smartphone bijvoorbeeld. 


Betreft dit soms npo 1. Ik kom nog een topic tegen 

 


@Sanne_M . Er is nog een topic met vergelijkbare melding. Zie mijn vorige reactie hier. 


Dank jullie wel voor de reacties.

Ik ga het één en ander even uitproberen en kom daar later op terug.

 

Renso


Scherp @PeterG, dankje! In dat topic lijkt het inmiddels weer opgelost, dus ik ben benieuwd hoe het bij Renso gaat. Heb jij normaal geluid op NPO via de webbrowser Peter? 


Ik ga het nu niet beoordelen @Sanne_M .

Heb nu alleen mobiel zonder extra speakers of headset. Dus sowieso al ' matig ' geluid,  ook via de browser op de telefoon. 


Ik wilde het vanmiddag ff proberen en had alles klaar staan en toen hoorde ik het dus niet meer??!!

Niet bij terug kijken, niet bij het kijken van opnames...helemaal niets meer.

Gelukkig maar , maar het is wel vreemd dat het ineens verdwenen is.

In ieder geval iedereen die een bijdrage leverde hartstikke bedankt voor de tijd en moeite.

 

Renso


Gelukkig, fijn dat het geluid weer goed is. Veel kijkplezier en alvast een fijn weekend gewenst!